دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کالدرون:

تمام تیم‌ها مقابل پرسپولیس خوب بازی می‌کنند/ آماده دیدار با سایپا هستیم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: همه تیم‌ها مقابل ما خوب بازی می‌کنند و آماده دیدار با سایپا هستیم.
کد خبر : 450218
13980811000289_Test_PhotoN.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال، گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سایپا اظهار کرد: ابتدا به خاطر تأخیرم عذرخواهی می‌کنم. اینکه زمان بازی عوض شده مهم نیست. مطمئناً ساعت 15 سرما کمتر است. ما در این روزها درگیر ریکاوری بودیم و برای بازی فردا آماده هستیم.


وی درباره شایعاتی مبنی بر جذب یک بازیکن خارجی گفت: درباره مذاکرات با بازیکنان باید از باشگاه سؤال پرسیده شود. تمام تمرکزم روی چهار بازی‌ای است که داریم و روی این بازی‌ها فکر می‌کنم.


سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به‌اشتباه کنعانی‌زادگان در بازی گذشته، ممکن است ترکیب دفاعی تغییر کند، توضیح داد: من نمی‌دانم چه اشتباهی را می‌گویید اما به خاطر فشردگی مسابقات تغییراتی خواهیم داشت. برای همه بازی‌ها این تغییرات وجود دارد.


کالدرون درباره ارزیابی‌اش از تیم سایپا بیان کرد: همان‌طور که می‌بینید همه تیم‌ها مقابل ما خوب بازی می‌کنند. این یک بازی خاص برای تیم‌های مقابل ما است و فکر می‌کنم بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم که فردا بازی خیلی سختی نداشته باشیم، چون تا امروز همه بازی‌هایمان سخت بوده است. همه رقبای ما خوب بودند و خوب دفاع کردند. مسلماً اگر نتوانیم گل اول را بزنیم، به مشکل بخوریم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته