دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1398 - 19:05

تقدیر کاربران فضای مجازی از بسیجیان جهادگر

تعدادی از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر در قالب هشتگ‌هایی همچون #جهادگران_انقلابی و #استان_تهران از خدمت‌رسانی بسیجیان جهادگر در نقاط محروم استان تهران، تقدیر کردند.
کد خبر : 450153
11019007_151.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، حضور فعال نیرو‌های جوان جهادگر و بسیجی در قالب گروه‌های جهادی در نقاط مختلف کشور و در ایام مختلف سال، یکی از نشانه‌های بودن بسیج در کنار مردم است؛ جوانانی که بدون هیچگونه چشم‌داشت مادی به مناطق محروم شتافته و با تمام وجود به مردم آن خدمت می‌کنند.


نیرو‌هایی که در مواقع بحرانی هم در نهایت گمنامی و مظلومیت به کمک آسیب‌دیدگان می‌روند و خدمت به مردم را برای خود افتخار می‌دانند؛ اما گا‌ها مشاهده می‌کنیم برخی افراد معدود، نه تنها قدردان زحماتشان نیستند بلکه با نیش و کنایه و طعنه‌های خود، این جوانان جهادگر را مورد آزار قرار می‌دهند.


به تازگی و همزمان با حضور بسیجیان جهادگر در قالب گروه‌های جهادی در شهرستان‌ها و نقاط محروم استان تهران، تعدادی از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر در قالب هشتگ‌هایی همچون #جهادگران_انقلابی و #استان_تهران خدمت رسانی این روزهای بسیجیان جهادگر در این نقاط را مورد تقدیر قرار دادند که در ادامه تعدادی از این پست‌ها را مشاهده می‌کنید:




















انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته