دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1394 - 13:02
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در روزهای تاسوعا و عاشورا

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور را در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تشریح کرد.
کد خبر : 44994

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه که با تاسوعا و عاشورای حسینی مصادف می‌شود، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 ظهر روز چهار شنبه 29 مهر تا ساعت 24 روز شنبه دوم آبان ماه از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.


محدودیت‌های محور کرج- چالوس


وی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج -چالوس اضافه کرد: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 روز شنبه دوم آبان تا ساعت 2 روز یکشنبه سوم آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.


سرهنگ رحمانی تصریح کرد:‌ همچنین با اعلام پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 روز شنبه تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.


محدودیت در محور هراز


سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تاکید بر ممنوعیت تردد تریلرها از محور هراز توضیح داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز شنبه دوم آبان، از رودهن به سمت آمل ممنوع است.


وی ادامه داد: همچنین از ساعت 15:30 الی 24 روز شنبه نیز با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از آب اسک تا رودهن (محدوده مشا) بصورت یکطرفه است.


سرهنگ رحمانی بیان کرد: علاوه بر این موارد تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهار شنبه،پنج شنبه، جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع است.


ممنوعیت‌های تردد از فیروزکوه


وی با بیان اینکه در روز چهارشنبه، تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24، از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز شنبه دوم آبان ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس نیز ممنوع است.


سرهنگ رحمانی با اشاره به ممنوعیت تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج شنبه و شنبه از اردبیل آستارا و بالعکس، از ممنوعیت تردد تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 24 روز چهارشنبه و از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و شنبه در محور قدیم رشت قزوین و بالعکس خبر داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته