دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1398 - 20:00
حسینی در گفتگو با آنا:

دولت 42 هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه‌ها در نظر گرفته است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه 31 هزار میلیارد تومان از درآمد یارانه سوخت به طرح معیشت اختصاص می‌یابد، گفت: دولت در حدود 42 هزار میلیارد تومان هم برای پرداخت یارانه‌ها در نظر گرفته است.
کد خبر : 449668
3.jpeg

محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره تصمیم مجلس شورای اسلامی برای ورود به درآمدهای ناشی از افزایش قیمت بنزین در بودجه 99 اظهار کرد: درآمدهای بنزینی دولت در تبصره 14 با عنوان اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها دیده شده است که مجلس مطابق قانون به این درآمدها ورود می‌کند.


وی با بیان اینکه در زمان بررسی بودجه سال آینده ایرادهایی با استناد به تبصره 14 مطرح می‌کنیم، تصریح کرد: دولت منابع بودجه سال آینده کشور را بیش از 252 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی کرده است. امسال درآمدهای ناشی از افزایش قیمت بنزین نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته و از 142 هزار میلیارد به بیش از 250 هزار میلیارد تومان رسیده است که این عدد دقیقاً حاصل رشد قیمت بنزین، صادرات فرآورده‌های نفتی و گاز صادراتی است.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعداد و ارقام بازپرداخت‌ها و توزیع این درآمدها خاطرنشان کرد: 31 هزار میلیارد تومان از این درآمدها به طرح معیشت اختصاص یافته است و 42 هزار میلیارد تومان هم خاص پرداخت یارانه‌هاست.


نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت اعلام کرده که سه دهک درآمدی را حذف می‌کند، تأکید کرد: اگر این تصمیمی عملی شود دیگر دولت نیازی به 42 هزار میلیارد تومان ندارد.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته