دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا؛

پرسپولیس هم‌گروه الدحیل شد/ سپاهان در گروه مرگ قرار گرفت

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی برگزار شد که پرسپولیس بار دیگر با الدحیل هم‌گروه شد اما سپاهان در گروه مرگ قرار گرفت.
کد خبر : 449624

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مراسم قرعه‌کشی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در کوالالامپور مالزی در حال برگزاری است و تکلیف گروه‌بندی منطقه غرب آسیا مشخص شد.


سهمیه ایران در این دوره از رقابت‌ها 2+2 است و تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از مرحله گروهی و استقلال و شهر خودرو از دور پلی‌آف به مصاف حریفان خود خواهند رفت. 


قرعه‌کشی منطقه غرب آسیا به شرح زیر است:


A: الوحده امارات، الشرطه عراق، برنده دیدار حذفی (الفیصلی، الکویت، استقلال ایران و الریان قطر)، برنده دیدار حذفی (الاهلی عربستان، لوکوموتیو ازبکستان و استقلال تاجیکستان)


B: الهلال عربستان، الاهلی امارات، پاختاکور ازبکستان و برنده دیدار حذفی (نماینده هند، الرفاع بحرین، شهر خودرو ایران و السیلیه قطر)


C: الدحیل قطر، التعاون عربستان، الشارجه امارات و پرسپولیس ایران


D: سپاهان ایران، السد قطر، النصر عربستان و برنده دیدار حذفی (العین امارات، بنیادکار ازبکستان والزوراء عراق)


استقلال در دور اول مرحله پلی‌آف با برنده دیدار الفیصلی اردن و الکویت کویت بازی می‌کند و در صورت پیروزی در این مسابقه، در دوحه به مصاف الریان قطر خواهد رفت که با پیروزی در آن بازی مجوز حضور در مرحله گروهی را دریافت می‌کند.


شهر خودرو نیز باید در گام اول در مشهد با برنده چنای هند با الرفاع بحرین بازی کند و در صورت پیروزی در آن دیدار، در دور بعد در قطر به مصاف السیلیه خواهد رفت.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته