کتاب «بازاریابی ورزشی» راهی بازار نشر شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دامغان، کتاب «بازاریابی ورزشی، یک دیدگاه استراتژیک» از تألیفات مشترک متیودیشانک و مارکآرلیبرگر با ترجمه نعمتاله نعمتی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دامغان راهی بازار نشر شد.
مترجم کتاب «بازاریابی ورزشی، یک دیدگاه استراتژیک» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در دامغان اظهار کرد: این کتاب با پوشش تمامی موضوعات کلیدی در برنامه درسی بازاریابی ورزشی شامل رفتار مصرفکننده، تحقیقات بازار، پیشبرد، محصولات، قیمتگذاری، حمایت مالی، اخلاق کسب و کار، تکنولوژی و بازاریابی الکترونیکی به معرفی نظریه و مفاهیم اصلی میپردازد؛ بهترین روشها را توصیف و محیط به سرعت در حال تغییر کسبوکار بینالمللی را ارزیابی میکند.
نعمتی اضافه کرد: تمامی فصول، حاوی مطالعات موردی واقعی، گسترده و بیوگرافی چهرههای تأثیرگذار صنعت و بررسی تمرینات چالشی است که مخاطبان را تشویق میکند تا تواناییهای ذهنی و عملی خود را به نمایش بگذارند.
وی که متخصص اقتصاد ورزشی است، بازاریابی ورزشی را یک چشمانداز استراتژیک برای تمامی فعالیتهای بازاریابی ورزشی و دورههای کسب و کار ورزشی به عنوان یک مبنای مهم و اساسی معرفی و بیان کرد: در بخشی از مقدمه نوشته شده که این کتاب میتواند برای دانشجویان دورههای کارشناسیارشد، دکتری مدیریت ورزشی و افرادی که مشغول بازاریابی ورزشی هستند و به دنبال ارتقای عملکرد حرفهای خود هستند، به عنوان مرجع ارزشمند مطالعات، کارایی داشته باشد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دامغان، مشخصات کامل مؤلفان در آغاز کتاب درج شده و متیودیشانک را به عنوان پروفسور بازاریابی و رئیس دانشگاه مریمونت واقع در آرلینگتون، ویرجینیا ایالات متحده، معرفی میکند و مینویسد که مارکآرلیبرگر، استاد دانشگاه ایالتی کنت در آمریکاست و به عنوان هماهنگ کننده مدیریت ورزشی تحصیل کرده و فارغالتحصیل شده است و این دو برای بهبود بازار و توسعه رهبری و انجام مطالعات و تحلیل بازار و بررسی رفتار مصرفکننده و امکان تأثیرات و کاربرد تجهیزات با جوامع و سازمانهای آموزشی و تجاری، همکاریهای متعددی داشتهاند.
به گزارش آنا، این کتاب با همکاری محسن احمدی، طیبه ناظمیان اردکانی، حدیثه رفیعی، محمدمهدی سلاطین اسلامیه و امیررضا مهریزی در دو جلد و مجموعاً در یکهزار و 114 صفحه ترجمه و در 2 هزار جلد به زیور نشر آراسته و راهی بازار کتاب شده است.
انتهای پیام/4078/
انتهای پیام/