دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1398 - 14:45
یک مسئول وزارت بهداشت خبر داد؛

کشف حدود ۳ میلیارد تومان ایمپلنت تقلبی

سرپرست اداره نظارت و بازرسی تجهیزات و ملزومات پزشکی از کشف حدود ۳ میلیارد تومان ایمپلنت تقلبی خبر داد.
کد خبر : 448591
666.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وبدا، مودت همایی درباره کشف ایمپلنت‌های تقلبیگفت: به‌دنبال برنامه اداره‌کل تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت در تشدید نظارت‌ها، بازرسان وزارت بهداشت با همکاری پلیس امنیت اقتصادی، موفق به شناسایی یک شرکت متخلف در توزیع ایمپلنت‌های تقلبی در حجم وسیع در سطح عرضه شدند.


وی افزود: در این عملیات بازرسی، بالغ بر ۳ میلیارد تومان ایمپلنت تقلبی و فاقد اصالت که تحت عنوان برندهای معتبر به بازار عرضه می‌شد کشف و با همکاری پلیس امنیت اقتصادی، فرد خاطی بازداشت و پرونده تحویل مراجع قضائی شد.


سرپرست اداره نظارت و بازرسی تجهیزات و ملزومات پزشکی تأکید کرد: شناسایی متولیان پخش و‌ توزیع اقلام پزشکی غیرمجاز در سطح کشور در برنامه فوریتی اداره نظارت و بازرسی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار دارد.


همایی گفت: عموم مردم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و اقلام تقلبی در سطح عرضه، می‌توانند مراتب را به مدیریت‌های تجهیزات و ملزومات پزشکی مستقر در معاونت‌های غذا و دارو در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و یا ادارات سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند و همچنین می‌توانند با شماره تلفن 190 تماس بگیرند.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته