دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مهر 1394 - 15:48

قدردانی وزیر آموزش و پرورش از اقدام انسان‌دوستانه خانواده معلم فقید مشهدی

وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت «ریحانه بهشتی» معلم مشهدی، از اقدام خانواده وی مبنی بر اهدای اعضای بدن فرزندشان به بیماران نیازمند قدردانی کرد.
کد خبر : 44847

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش پیامی به مناسبت درگذشت ریحانه بهشتی معلم مشهدی و اهدای اعضای بدن او به بیماران نیازمند صادر کرد.


در این پیام آمده است: خبر غم‌بار درگذشت همکار گرامی مرحومه خانم ریحانه بهشتی دبیر تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه رضویه مشهد باعث تأثر و تأسف فراوان شد.


اقدام والا و تحسین برانگیز شما خانواده معظم شهید در اهدای اعضای بدن فرزندتان به چهار بیمار نیازمند،‌ نشان از روح بزرگ و نوع دوستی دارد و الگویی برای ترویج فرهنگ اهدای عضو به بیماران نیازمند در جامعه است.


تسلیم شما در برابر تقدیر الهی و رضایت بر این عمل انسانی، علاوه بر اجر معنوی و رضایت خداوند متعال سبب استمرار حیات در وجود افراد دیگر خواهد بود.


در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن تقدیر از این عمل انسان‌دوستانه و تسلیت درگذشت این معلم ارزشمند به شما بیت معظم شهید، جامعه فرهنگیان به ویژه معلمان استان خراسان رضوی از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته