دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آذر 1398 - 12:10
پانزدهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ 4

پسر وزیر سابق مسکن و ۴ نفر دیگر بازداشت هستند/ پیگیری موضوع اهدای پاداش یک میلیارد تومانی به اعضای هیئت مدیره بانک کشاورزی

سخنگوی قوه قضائیه گفت: خبر بازداشت پسر وزیر سابق راه و شهرسازی(آخوندی) به همراه ۴ نفر دیگر درست است و کار رسیدگی به این پرونده در دادسرا در حال انجام است.
کد خبر : 448152
BS0K0051.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، غلامحسین اسماعیلی در ادامه نشست خبری صبح امروز خود درباره اهدای پاداش به اعضای هیئت مدیره بانک کشاورزی که به هر یک از افراد حدود یک میلیارد تومان اهدا شده بود، اظهار کرد: در این ارتباط ورود پیدا کردیم و در حال بررسی هستیم که به واقعیت مطلب پی ببریم و بررسی‌‌‌های ما وقتی به اتمام برسد اظهارنظر خواهیم کرد.


سخنگوی قوه قضائیه درباره تخلفات سایت دیوار مبنی بر فروش مشروبات الکلی گفت: فروش این موارد در فضای مجازی ممنوع است و وصف مجرمانه دارد و با این گونه اقدامات در فضای مجازی به شدت برخورد می‌کنیم.


پانزدهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ ۳


تعداد کشته‌شدگانی که رسانه‌های بیگانه در حوادث اخیر اعلام می‌کنند کذب محض است/ آزادسازی ۲۴۲ هکتار از اراضی بستر رودخانه‌ها در کشور


وی درباره بازداشت پسر وزیر سابق راه و شهرسازی(آخوندی) گفت: اصل خبر تأیید می‌شود و ۴ نفر دیگر نیز مرتبط با این پرونده بازداشت شدند و کار رسیدگی به این پرونده در دادسرا در حال انجام است.


اسماعیلی درباره اجرای حکم اعدام یکی از محیط‌‌بانان در استان کرمان اظهار کرد: این فرد خارج از مأموریت، فرد دیگری را مقابل درب منزلش به قتل می‌رساند و در این خصوص شکایت صورت گرفت و در نهایت با تأیید قتل عمد، حکم اعدام این محیط‌‌بان اجرا شد. ما از محیط‌بانان که از چارچوب محیط زیست محافظت می‌کنند حمایت قاطعی می‌کنیم و در این پرونده نیز تلاش شد تا رضایت خانواده مقتول اخذ شود، اما نتیجه نداد و ما براساس قانون حکم را اجرا کردیم.


انتهای پیام/4110


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته