دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نکاتی جالب از تقابل ذوب‌آهن و پرسپولیس

مصاف تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر اصفهان دارای نکات جذابی است.
کد خبر : 448084
181A1159.JPG

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در شرایطی به مصاف هم می‌روند که شرایط تیم تهرانی بهتر از نماینده اصفهان است.


شاگردان گابریل کالدرون از 11 بازی 19 امتیاز اندوخته دارند و در رده چهارم جدول ایستاده‌اند. در مقابل شاگردان علیرضا منصوریان از 12 بازی که انجام داده تنها 11 امتیاز گرفته و در رتبه یازدهم قرار دارد.


تقابل سبزپوشان اصفهان و سرخ‌پوشان تهران سی و هفتمین جدال دو تیم است و پیش از این پرسپولیس 13 و ذوب‌آهن 11 دیدار را با برتری پشت سر گذاشته‌اند و 12 بازی با تساوی تمام شده است.


دیدار دو تیم ساعت 17:30 روز پنج‌شنبه 14 آذر سال جاری در ورزشگاه فولادشهر اصفهان  برگزار می‌شود و نکته جالب اینکه پرسپولیس نزدیک به 9 سال است که موفق نشده ذوب‌آهن را در خانه‌اش شکست دهد. این موضوع می‌تواند از لحاظ انگیزشی به سود منصوریان و بازیکنانش باشد چراکه ذوب‌آهن تنها دو بازی این فصل را با پیروزی به پایان رسانده و می‌تواند با شکست پرسپولیس جایگاهش در جدول را بهتر کند و رکورد شکست‌ناپذیری در خانه را حفظ کند. باخت به پرسپولیس هم می‌تواند زمینه اخراج منصوریان از ذوب‌آهن را قبل از نیم‌فصل مهیا کند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته