دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ماجرای 10 عدد صفر در لیگ برتر فوتبال

وجود 10 عدد صفر در جدول لیگ برتر فوتبال خودنمایی می‌کند.
کد خبر : 442122
_MID1236.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باگذشت 7 هفته از نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در جدول رده‌بندی این مسابقات 10 عدد صفر در جلوی نام تیم‌های مختلف خودنمایی می‌کند.


جالب‌ترین صفر در اختیار تیم نفت مسجدسلیمان است که هنوز باختی به حریفان نداده است. بدترین صفر در اختیار ذوب‌آهن است که موفق نشده به یک پیروزی دست پیدا کند. پرسپولیس صفر تساوی را در اختیار دارد و با هیچ تیمی مساوی نکرده است. سپاهان و تراکتور برابر هیچ تیمی شکست نخورده‌اند تا دو صفر بدون باخت را حفظ کنند.


پرسپولیس دومین صفرش را در تفاضل گل دارد و تنها تیمی است که تعداد گل‌های زده و خورده‌اش برابر است. محمد رشید مظاهری گلی نخورده تا دومین صفر جلوی اسم تیم تراکتور درج شود. پیام نیازمند هم این فصل یک گل خورد اما داور آن را نپذیرفت تا او عامل دومین صفر سپاهان باشد. دو صفر دیگر لیگ برتر فوتبال در اختیار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شاهین بوشهر است که در حسرت کسب اولین پیروزی هستند.


تردیدی نیست که تا پایان این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تمامی صفرها از بین می‌روند و تنها صفری که می‌تواند باقی بماند در تعداد گل‌های زده و خورده یک تیم خواهد بود که احتمال خلق آن بسیار پایین است.



انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته