دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال؛

پیروزی پر گل استقلال و تراکتور/ سپاهان صدرنشین باقی ماند

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های استقلال، تراکتور، سپاهان و شهرخودرو برابر حریفان خود به برتری رسیدند.
کد خبر : 441682
_MID1252.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، امروز با برگزاری پنج دیدار به پایان رسید.


از ساعت 15:30 دقیقه تیم تراکتور به مصاف میزبان خود نساجی مازندران رفت این دیدار در نهایت با پیروزی چهار بر صفر به سود شاگردان دنیزلی به پایان رسید. گل‌های تراکتور در این بازی را ویلیام میمبلا (52)، ساسان انصاری (61و63) و یوکیا سوگیتا (85) به ثمر رساندند؛ تبریزی‌ها با این پیروزی 17 امتیازی شدند و با تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رتبه دوم جدول رده بندی باقی ماندند. نساجی نیز با 9 امتیاز در رتبه هشتم قرار گرفت.


در دومین دیدار برگزار شده امروز از ساعت 16:30 سپاهان در سیرجان به مصاف گل گهر این شهر رفت و با دو گل به برتری رسید؛ سجاد شهباززاده (28) و علی قربانی (93) گل‌های طلائی‌پوشان را وارد دروازه گل گهر سیرجان کردند؛ سپاهان با 17 امتیاز و تفاضل گل 10+ صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر است و سیرجانی‌ها نیز با سه امتیاز در رتبه پانزدهم قرار گرفتند.


در سومین دیدار از ساعت 16:45 تیم سایپا میزبان استقلال تهران بود این مسابقه نیز با برتری چهار گله آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید. گل‌های شاگردان آندره‌ا استراماچونی را  عارف غلامی (9)، محمد دانشگر (50)، وریا غفوری (68) و سجاد آقایی (89) به ثمر رساندند؛ استقلال با این پیروزی 9 امتیازی شد و به رتبه هشتم جدول رده بندی صعود کرد؛ نارنجی‌پوشان سایپا نیز با 7 امتیاز دوازدهم هستند.


در مسابقه دیگر از ساعت 16:50 ذوب آهن در ورزشگاه فولاد شهر میزبان شهر خودرو بود. این دیدار نیز با تک گل دقیقه 42 امین قاسمی‌نژاد به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید؛ شهر خودرو با این پیروزی 16 امتیازی شد و در رتبه سوم جدول قرار گرفت؛ ذوب آهن نیز با 4 امتیاز چهاردم است. 


در آخرین دیدار هفته هفتم لیگ برتر از ساعت 17 نفت‌ مسجدسلیمان میزبان شاهین شهرداری‌ بوشهر بود؛ نفتی‌ها با تک گل پیام ملکیان در دقیقه 73 برابر شاهین به برتری رسیدند و با 11 امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار گرفتند؛ شاهین نیز با این شکست کماکان با یک امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد.


انتهای پیام/۴۱۲۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته