دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1398 - 10:12
مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران:

روزانه بیش از 900 بازرسی از واحدها صورت می‌گیرد/ اسنپ و تپسی حق افزایش کرایه‌ را ندارند

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه روزانه بیش از 900 بازرسی از واحدها صورت می‌گیرد، گفت: تاکسی‌های اینترنتی حق افزایش کرایه را ندارند.
کد خبر : 447478
945.jpg

محمدعلی اسفنانی در گفتگو با خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی از هموطنان از افزایش کرایه تاکسی‌های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی خبر می‌دهند، اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی بعد از افزایش قیمت بنزین، برای جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاها گشت‌های محسوس و نامحسوس خود را افزایش داد، به‌طوری که مأموران ما به همراه نیروی انتظامی و نمایندگان وزارت صمت روزانه بیش از 900 بازرسی را از واحدها انجام می‌دهند و تاکنون نیز چندین پرونده با موضوع گران‌فروشی تشکیل شده است.


وی با بیان اینکه افزایش قیمت کالاها باید به‌صورت قانونی و کارشناسی‌شده صورت گیرد، تصریح کرد: اینکه هر فردی بیاید و به‌صورت خودجوش قیمت کالاها را بالا ببرد صحیح نیست و ما با این افراد به‌شدت برخورد می‌کنیم.


مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران درباره کرایه تاکسی‌ها گفت: کرایه تاکسی‌هایی که زیرنظر سازمان تاکسیرانی فعالیت می‌کنند، هیچ تغییری نکرده است و تاکسی‌های اینترنتی نیز به هیچ عنوان حق افزایش قیمت کرایه‌ها را ندارند و مردم اگر با افزایش قیمت مواجه شدند، حتماً مراتب را با سامانه 135 درمیان بگذارند.


اسفنانی با بیان اینکه برخی از مسافربرهای شخصی کرایه خود را افزایش داده‌اند، خاطرنشان کرد: با این مورد نیز باید برخورد شود، چراکه مسافربرهای شخصی اصلاً حق مسافرکشی در شهر را ندارند.


وی گفت: مأموران سازمان تعزیرات حکومتی به‌صورت شبانه‌روز فعال هستند و با هرگونه تخلف گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و ... برخورد می‌کنند.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
Rرضایزدانی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷
۰
من با ماشینی که به زور هزار التماس و قرض ووام یه ماشین گرفتم خرج زنوبچم بدم کنی که مستاجرم سه تا بچه دارم خرج پدرمادر پیرم میدم وخواهرم ، کارهم که نیست همه آژانسهای تاکسی هم که با این اسنپتون برشکست کردین مارو مجبور کردین بریم اسنپ حالا هم بنزین سیصد درصد بالا رفته با یه سهمیه مزخرف قضیه رو پوشوندین قیمت لوازم یدکی خودرو تا ده برابر بالا رفته فقط زورتون به راننده ها رسیده؟؟ خدا مارو کی از دست شما نجات میده اگه خدایی باشه کارتون بی جواب نمیمونه
نصرت
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۲
۰
این گشت‌های مزخرفتون فقط برا لوبیا چیتی و کرایه ماشینه
واسه قیمت گوشت و ماشین و خونه گشت ندارید
بی صاحابه دیگه
کیان کشمیری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۶
۰
آخه اقايه مثلا مدیر کل:
آخرین باری که شخصا خودتون پشت فرمون نشستين(بدون راننده و محافظانتون)دقیقا کی بود???
تو کی هستی که حق و حقوق واسه ما تعیین میکنی???

هلدینگ شایسته