دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1398 - 19:30

بهترین راه برای کاهش وزن افراد چاق

اشخاصی که از اضافه وزن رنج می‌برند راه‌حل مناسبی برای کاهش کالری‌های اضافه دارند.
کد خبر : 447428
ورزش‌های هوازی.jpg

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مناسب‌ترین ورزش برای کاهش وزن از سوی متخصصان، ورزش‌های هوازی معرفی شده است و اشخاصی که تمایل دارند تا شرایط فیزیکی ایده آلی داشته باشند و از چاقی نجات یابند باید در طول هفته 5 روز به این نوع ورزش‌ها بپردازند.


این اشخاص باید روزانه یک ساعت به ورزش‌های هوازی بپردازند و در دو زمان 30 دقیقه‌ای به ورزش مشغول شوند تا سوخت‌وساز بدنی بهتری داشته باشند و کالری بیشتری بسوزانند.


ورزش‌های هوازی شامل آهسته دویدن، تند راه رفتن ، طناب زدن، دوچرخه‌سواری و کوهنوردی می‌باشد که بهتر است در آغاز مدت و شدت آن کم و به‌مرورزمان بر میزان آن افزوده شود تا منجر به آسیب‌های مختلف و بیماری نشود.


بهترین شیوه برای کسانی که با مشکل زمانی یا مالی روبرو هستند و تمایل به انجام ورزش‌های هوازی دارند، رفت‌وآمد سریع و تند به محل کار و منزل است. آن‌هایی که مشکل مالی ندارند، می‌توانند بیشتر از دوچرخه استفاده کنند و افرادی که با مشکل مالی مواجه هستند از وسایل ورزشی درون پارک‌ها به‌رایگان استفاده کنند.


تمرینات دیگری چو طناب زدن و دراز و نشست برای تقویت عضلات شکم و کاهش دور شکم نیز وجود دارد که می‌تواند برای اشخاص دارای مشکل مالی مناسب باشد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

برچسب ها: دوچرخه‌سواری
ارسال نظر
قالیشویی ادیب