دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1398 - 16:51

تمام مدارس و دانشگاه‌های تهران فردا تعطیل است

مدارس همه مناطق تهران و دانشگاه‌ها فردا 9 آذرماه تعطیل اعلام شد.
کد خبر : 447423

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش‌وپرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا که امروز تشکیل شد مقرر شد  تمام مدارس در همه مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌های تهران فردا(9 آذرماه) تعطیل شوند.


در اطلاعیه کمیته اضطرار آلودگی هوا آمده است به علت افزایش شاخص آلودگی هوای تهران که  امروز جمعه به 148 رسید که برای گروه‌های حساس ناسالم است و از آنجا که فردا نیز همین جو ادامه خواهد داشت بر همین اساس فردا تمامی مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی و تمامی مقاطع ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهد بود.


در همین رابطه ممنوعیت‌های پیشین درباره کامیون‌ها و معادن شن و ماسه و صنایع نظیر آن مثل بتن و همچنین مسابقات ورزشی در فضای باز نیز تا اطلاع ثانوی تمدید شد.


گفتنی است تمامی موارد مصوب شده در مورد شنبه (9 آذر) است و برای روزهای بعدی فردا عصر تصمیم‌گیری خواهد شد.


همچنین قرار است فردا طرح زوج و فرد از درب منازل در تهران اجرا شود.


روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نیز اعلام کرد، با توجه به اعلام استانداری تهران درخصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های استان تهران به دلیل آلودگی هوا، به اطلاع دانشجویان، اساتید و کارکنان گرامی می رساند که تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان تهران به غیر از واحدهای دماوند، فیروزکوه و پردیس به دلیل آلودگی هوا فردا تعطیل است.


روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین اعلام کرد سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی نیز فردا به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.


انتهای پیام/4046/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته