دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1398 - 14:47
نصیرزاده در گفتگو با آنا:

مسابقات تکواندو دانشگاه پیام نور این هفته برگزار می‌شود

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور از برگزاری هشتمین دوره مسابقات تکواندو دانشگاه‌های پیام نور به میزبانی مشهد خبر داد.
کد خبر : 447373
BQ4K6958.jpg

عبدالمهدی نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه مشهد میزبان تکواندوکاران برتر دانشگاه پیام نور در هشتمین دوره مسابقات کشوری تکواندو این دانشگاه است، اظهار کرد: این مسابقات برای بانوان طی روزهای ۱۱ تا ۱۳ آذرماه و برای مردان طی روزهای ۱۳ تا ۱۵ آذرماه برگزار خواهد شد.


نصیرزاده افزود: تاکنون ۲۲ استان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند که نسبت به ادوار گذشته تعداد استان‌های حاضر در این رشته رشد قابل قبولی داشته است.


وی خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی در تلاش است تا بتوانند خاطره خوشی را از میزبانی خود برای ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها داشته باشند.


عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با بیان اینکه تکواندو از جمله رشته‌های مدال‌آور مسابقات یونیورسیاد (دانشجویان جهان) است، یادآور شد: سهم قابل‌توجهی از مدال‌های کاروان ورزشی ایران در مسابقات جهانی و یونیورسیاد در رشته تکواندو است که می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب در این رشته نتایج خوبی کسب کنیم.


انتهای پیام/۴۰۸۴/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته