دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1398 - 12:23
نصیرزاده در گفتگو با آنا مطرح کرد:

حضور بابصیرت و ولایت‌مدارانه دانشگاهیان در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور دانشگاهیان در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر ناشی از ادراک عالمانه، با بصیرت،‌ ولایت‌مدارانه و شناخت از جامعه و شرایط منطقه خواهد بود.
کد خبر : 446625

حسین نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به لزوم حضور پرشور دانشگاهیان در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر گفت: اگر به ریشه‌های انقلاب اسلامی دقت کنیم درمی‌یابیم که همه اقشار در رشد این درخت تنومند موثر بوده‌اند که دانشگاهیان نیز از این جمله به‌شمار می‌روند.


وی افزود: در سال 57 نیز دانشگاهیان به‌عنوان عالمان جامعه با رهنمودها و راهنمایی‌های امام خمینی(ره) نقش به‌سزایی در به‌ثمر نشستن انقلاب داشتند و در هرمقطعی از انقلاب شاهد این بودیم که مجموعه علمی و دانشگاهی کشور هم در هشت سال دفاع مقدس حضور فعال داشتند و هم در حوزه‌های جهاد علمی و دفاعی نیز نقش بی‌نظیری ایفا کرده‌اند.


فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: حضور دانشگاهیان در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر ناشی از ادراک عالمانه، با بصیرت،‌ ولایت‌مدارانه و شناخت از جامعه و شرایط منطقه خواهد بود. اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها امروز درکنار همه اقشار حضور خواهند داشت.


نصیرزاده بیان کرد: دانشگاهیان امروز هم به‌مانند همیشه در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در برابر تهاجمات غرب و فرصت‌طلبی‌های مزدوران منطقه‌ای در این راهپیمایی بزرگ حضور پیدا می‌کنند.


انتهای پیام/4116/


انتهای پیام/

برچسب ها: حسین نصیرزاده
ارسال نظر
هلدینگ شایسته