دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آذر 1398 - 10:02
آیت‌الله جنتی در دیدار با خانواده شهید ابراهیمی:

خداوند انتقام خون شهدای امنیت را از آمریکا می‌گیرد

دبیر شورای نگهبان در دیدار با خانواده شهید ابراهیمی، گفت: خداوند انتقام خون این شهدای مظلوم را از اشرار و آمریکای جنایتکار بگیرد.
کد خبر : 446788
3843_147.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از سایت شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت پاسدار مرتضی ابراهیمی، با بیان اینکه شهدا عاشق شهادت بودند و خداوند این سعادت را نصیب‌شان کرد، اظهار کرد: آرزوی هر مسلمان شیعه این است که زندگی‌اش به شهادت ختم شود؛ این شهدا با پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) محشور می‌شوند.


وی یادآور شد: حضرت علی (ع) تنها آرزوی‌اش شهادت بود و پس از ضربت خوردن در محراب عبادت در مسجد کوفه، فرمودند: "فُزْتُ وَ رَبِّ الْکَعْبَة" من به آرزوی خود رسیدم. شهدای ما هم در مسیر اهل بیت حرکت می‌کنند و همه در یک کاروان هستند.


آیت‌الله جنتی گفت: انشاالله خداوند شهدا و جانبازان ما را با آل پیامبر (ص) محشور کند.


وی با بیان اینکه مبنای حرکت انقلاب اسلامی ما شهادت بود و این مسیر (شهادت) تمام شدنی نیست، تأکید کرد: وقتی یک ملتی با آمریکا و همه مستکبران عالم دربیافتد، معلوم است که این مسیر شهادت و جانبازی دارد.


دبیر شورای نگهبان در ادامه سخنان خود درباره فرزندان این شهید بزرگوار نیز گفت: فرزندان این شهدا را باید بر روی چشمان‌مان بگذاریم؛ این‌ها یادگار شهدا هستند و راه شهدا را ادامه خواهند داد.


آیت‌الله جنتی میثاق‌نامه شهید را قرائت و خطاب به خانواده شهید مرتضی ابراهیمی یادآور شد: هرچه آثار، صوت و دست خط از این شهید دارید، در مجموعه‌ای جمع‌آوری کنید و در دسترس عموم قرار دهید.


وی ادامه داد: خداوند انتقام خون این شهدای مظلوم را از اشرار و آمریکای جنایتکار بگیرد و مردم و خانواده شهدای ما را سربلند کند.


در ادامه این دیدار پدر شهید مرتضی ابراهیمی نیز طی سخنانی درباره ویژگی‌های شخصیتی این شهید بزرگورا گفت: فرزندم بچه هیئتی و عاشق بسیج بود و آرزوی شهادت داشت و نهایتا به آرزوی خود رسید.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

برچسب ها: آشوب 98
ارسال نظر
هلدینگ شایسته