دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جانشین فرمانده کل سپاه:

توطئه اغتشاش‌های اخیر بسیار بزرگ بود/ تمام دولت‌ها فقط خام‌فروشی کردند

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توطئه روزهای گذشته بسیار بزرگ بود ولی ما از تمام جزئیات آن باخبر بودیم و توانستیم ۴۸ ساعته آن را متوقف کنیم.
کد خبر : 446368
_MID0447.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار علی فدوی در اجتماع چهار هزار خواهران بسیجی که صبح امروز در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد با اشاره به اغشتاشات اخیر گفت: «یکی از عوامل مهمی که سپاه و بسیج را در خنثی‌سازی توطئه اخیر کمک کرد، یاری‌رسانی خداوند و مردم بود».


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان برای اینکه یک جریانی علیه انقلاب اسلامی به راه بیندازند از زنان استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: «خود خانم‌ها باید سرمنشأ مقابله با این توطئه باشند و البته آقایان هم باید مراقب باشند».


فدوی با اشاره به موضوع حجاب گفت: «امروز همه سیاست‌هایی که درباره حجاب به کار گرفته شده توسط آقایان برنامه‌ریزی شده است که با شکست هم مواجه شدند؛ بنابراین زنان خود باید با استفاده از آیات الهی سیاست‌های حجاب را پی‌ریزی کنند. امروز خبیث‌هایی هستند که علیه حجاب ورود کرده‌اند و خباثت آنها بیشتر خباثت رضاشاه ملعون است که کشف حجاب را انجام داد».


وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی که امروز مشاهده می‌شود به این خاطر است که کمتر پای کار اقتصاد ایستاده‌ایم، تأکید کرد: «متأسفه از دولت موقت بازرگان تا به امروز خام‌فروشی نفت را علی‌رغم توصیه‌های امامین انقلاب اسلامی توسط دولت و مسئولان نظام ادامه داشته و این موضوع آفتی برای اقتصاد کشور است».


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفین بیش از ۵۰۰ عنوان شغل ایجاد کرده که منشأ آن منزل است، یادآور شد: «اگر مشاغل خانگی در سراسر کشور رواج یابد، مشکلات اقتصادی و بیکاری حل می‌شود. شغل خانگی آرامشی را در منزل برقرار می‌کند؛ چون هم پدر، مادر و فرزندان در منزل با هم کار می‌کنند و ساعات بیشتری را کنار هم قرار دارند و بهترین نوع شغل برای خانواده‌ها، مشاغل خانگی است».


فدوی با اشاره به سیاست‌های مشوق فرزندآوری گفت: «جامعه بزرگ بسیج و سپاه باید سیاست‌های فرزندآوری را ابتدا از خود شروع و سپس آن را در جامعه تشویق کنند و من اعتقاد دارم هر خانواده سپاهی و بسیجی باید حداقل پنج فرزند داشته باشد».


وی با اشاره به اینکه خانواده‌های بسیج سپاه حداقل باید ۵ فرزند داشته باشند، من ۵ فرزند بیشتر ندارم که اگر بیشتر داشتم توصیه می‌کردم شما هم فرزندان بیشتری داشته باشید، تأکید کرد: «فرزند‌آوری یک واجب محسوب می‌شود و اگر این واجب انجام نشود خداوند از ما سؤال می‌کند».


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته