دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی؛

پرسپولیس آماده آتش زدن نفت/ سپاهان با پیکان صعود می‌کند

تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد با شکست صنعت نفت آبادان در جام حذفی یکی از مدعیان قهرمانی باقی بماند.
کد خبر : 446771
_MID0503.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی امروز با برگزاری 3 دیدار به پایان می‌رسد و تیم‌های مدعی پرسپولیس، سپاهان و تراکتور به مصاف حریفان می‌روند.


نود ارومیه ساعت 14 در ورزشگاه شهید باکری میزبان تراکتور تبریز است. این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود و روی کاغذ شانس برتری تراکتور نسبت به میزبان بسیار بیشتر است. نود ارومیه تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول آزادگان است اما تراکتور در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد و شرایط بهتری برای رسیدن به پیروزی در این مسابقه دارد.


در مهم‌ترین مسابقه پرسپولیس ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان است. سرخ‌پوشان در هفته‌های اخیر نتایج مناسبی نگرفته‌اند و در قامت مدافع عنوان قهرمانی به مصاف نماینده آبادان می‌روند. انتقادات از گابریل کالدرون زیاد است و این مربی آرژانتینی تلاش خواهد کرد تا تیمش برنده از زمین مسابقه خارج شود. در سمت مقابل دراگان اسکوچیچ با قبول شکست 5 بر صفر مقابل استقلال در لیگ برتر، نمی‌خواهد در مصاف با دیگر تیم نامدار تهرانی بازنده شود و بدون تردید تلاش خواهد کرد تا شاگردانش مغلوب پرسپولیس نشوند.


سپاهان ساعت 16:50 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان پیکان است. شاگردان امیر قلعه‌نویی قصد دارند نهایت استفاده را از امتیاز میزبانی ببرند و با ارائه بازی برتر به پیروزی دست یابند. زردپوشان در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار دارند و می‌خواهند در جام حذفی نیز یکی از مدعیان قهرمانی باقی بمانند. در سمت مقابل پیکان که تیم نهم جدول رده‌بندی است، همه تلاش خود را خواهد کرد تا خلق شگفتی کند و به پیروزی برسد. برای رسیدن به این هدف خلاقیت و تجربه حسین فرکی سرمربی پیکان نقش زیادی دارد.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته