دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرلشکر سلامی در جمع راهپیمایان تهران:

مردم انقلابشان را با گرانی و بنزین عوض نمی‌کنند/ دشمنان از خط قرمزمان عبور کنند نابودشان می‌کنیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع پرشور مردم تهران: مردم ایران انقلابشان را با گرانی و بنزین عوض نمی‌کنند؛ ما صاحب رهبری هستیم، که در سختی‌ها او را مانند نگین انگشتری در حلقه خود می‌گیریم و در این صورت هیچ قدرتی یارای مقابله با این ملت را ندارد.
کد خبر : 446693
Saeed Sajjadi 21.JPG

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری‌ آنا، سرلشکر حسین سلامی در سخنرانی امروز راهپیمایی مردم تهران که در میدان انقلاب اسلامی تهران برگزار شد، اظهار کرد: «درود بر ملت بزرگ، وفادار و فداکار که در لحظه باشکوه تاریخ اسلام و ایران نقش آسمانی بر زمین ترسیم کرده‌اند».


تیر خلاص مردم تهران به آمریکا


وی افزود: «امروز مردم تهران تیر خلاصی بر سیاست‌های تجاوزکارانه و امیدهای واهی بزرگترین دشمن تاریخ بشر یعنی آمریکا زدید».


فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: «مردم ایران؛ صبر را با ثبات قدم و نصرت الهی ترکیب کنید، آمدید تا از امام مسلمین در این نبرد بزرگ جهانی حمایت کنید؛ اگر از آسمان به این نقطه نگاه شود، شما واژه شرف را روی زمین ترسیم کردید».


سرلشکر سلامی افزود: «هر امتی امام خود را گم کند، محکوم به هلاکت است و مصیبت می‌بیند، شما از حوادث دردناک صدر اسلام آمده‌اید تا اجازه ندهید دیگر آن ماجراهای غم‌انگیز تکرار شود».


جنگ این روزهای خیابان‌ها، یک سناریوی کاملاً جهانی است


این فرمانده ارشد نظامی ایران با بیان اینکه ملت ایران در یک جنگ بزرگ جهانی است، افزود: «جنگی که این روزها در خیابان‌های ما توسط دشمن آغاز شد یک سناریوی کاملاً جهانی بود؛ البته این جنگ تمام شد».


وی با اشاره به اینکه مردم ایران در جنگ استکبار دقیق عمل کردند، ادامه داد: «فتنه‌ای که در روزهای اخیر اتفاق افتاد، حاصل همه شکست‌های بزرگی بود که دشمن ظرف 40 سال و به‌ویژه این هشت ماه گذشته از ملت بزرگ اسلام دریافت کرده بود».


سرلشکر سلامی با اعلام اینکه دشمن منتظر ساختن یک حادثه بود تا از آن استفاده کند، یادآور شد: «دشمن حتی تلاش کرد از پوشک بچه‌ها هم برای آزار ملت ایران استفاده کند».


وی خطاب به صهیونیست‌ها گفت: «به آمریکا تکیه نکنید آنها همیشه دیر می‌آیند مراقب خود باشید وقتی شما نابود شدید آمریکا خواهد آمد که خیلی دیر است».


ایران عن‌قریب از اقتصاد نفتی جدا می‌شود


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه امیدواریم ملت عراق از شر شیاطین و تجزیه دشمنان نجات یابد، خاطرنشان کرد: «به اربعین نگاه کنید چه رود بی‌انتهایی از عالم اسلام را شکل داده است».


سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه سفیر یکی از کشورها که نامش را نمی‌گویم همه سفرا را جمع کرد به آنان گفت به اروپایی‌ها بگویید ایران در حال بریدن وابستگی اقتصادی از نفت است، ادامه داد: «او گفته بود که ایران عن‌قریب از اقتصاد نفتی جدا می‌شود».


مردم انقلابشان را با گرانی و بنزین عوض نمی‌کنند


استاد دانشگاه امام حسین(ع) تأکید کرد: «مردم ایران انقلابشان را با گرانی و بنزین عوض نمی‌کنند؛ ما صاحب رهبری هستیم، که در سختی‌ها او را مانند نگین انگشتری در حلقه خود می‌گیریم و در این صورت هیچ قدرتی یارای مقابله با این ملت را ندارد».


از خط قرمزمان عبور کنید نابود می‌شوید


وی با بیان اینکه به نیابت از همه مسئولان نظام و مدیران دستگاه‌های مختلف می‌گویم، ملت آمد و وظیفه خود را انجام داد، اکنون نوبت ماست،‌ کمربندها را ببندیم و میان مردم حرکت کنیم و مشکلاتشان را حل کنیم، عنوان کرد: «البته دشمنان بدانند و منتظر باشند از خط قرمزهای ما عبور کنند، نابودشان می‌کنیم».


فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: «هر کسی بخواهد به مال، جان و ناموس ملت ما تعرض کند، سخت مجازات خواهد شد. آنگونه که همگان عبرت بگیرند. ما نجابت به خرج دادیم و مدارا کردیم، اما مراقب باشید صبر ملت ایران هم انتها دارد».


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته