دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1398 - 14:41
لحظه به لحظه با راهپیمایی بزرگ مردم پایتخت؛

شعار «مرگ بر آشوبگر» در میدان انقلاب تهران طنین‌انداز شد/ اعتراض اقتصادی مردم به دولتمردان

راهپیمایی مردم تهران از دقایقی پیش برای اعلام انزجار از حرکت اشرار در به حاشیه بردن مطالبات بحق مردم آغاز شده است.
کد خبر : 446664
Saeed Sajjadi 13.JPG

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، راهپیمایی مردم تهران در اعتراض به اغتشاش‌های اخیر و به حاشیه بردن مطالبات بحق مردم با حضور اقشار مختلف مردم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان لشکری و کشوری آغاز شد.


راهپیمایی مردم تهران در اعتراض به اغتشاش‌های اخیر


براساس این گزارش راهپیمایی مردم تهران برای برائت و اعلام انزجار از اغتشاش‌های اخیر از ساعت 14:30 شروع شده است. سردار سرلشکر پاسدار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این راهپیمایی سخنرانی خواهد کرد.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: مسیرهای راهپیمایی از چهار مسیر شمال، جنوب، غرب و شرق منتهی به میدان انقلاب اسلامی و از نزدیک‌ترین میادین به میدان انقلاب اسلامی همچون میدان حر، میدان فردوسی، چهارراه نواب، چهارراه کارگر مسیر راهپیمایی مهیا شده است.


راهپیمایی مردم تهران در اعتراض به اغتشاش‌های اخیر


طنین مرگ بر آشوبگر در خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب


مردم تهران با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر آشوبگر» و «مرگ بر اسرائیل» به سمت میدان انقلاب در حرکتند. البته مردم پلاکاردهای در اعتراض به وضع معیشتی و اقتصادی به‌همراه داشتند. در یکی از پلاکاردها نوشته شده است که «مسئولان ذوق نکنند، به عشق رهبر آمده‌ایم».


مردم مقابل مزدوران آمریکا سکوت نمی‌کنند


اعتراضات مردم تهران به سیاست های اقتصادی دولت


سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش هم با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی در جمع خبرنگاران گفت: مردم در برابر اغتشاش‌گرانی که از آمریکا خط می‌گیرند و به جان، اموال و ناموس ملت بزرگ ایران حمله کرده و امنیت را خدشه‌دار می‌کنند سکوت نخواهند کرد.


جداسازی صف مردم از اشرار


محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی اعلام کرد که راهپیمایی امروز برای جداسازی صدای مردم از اشرار است.


اعتراضات مردم تهران به سیاست های اقتصادی دولت


وی با بیان اینکه مردم می‌خواهند بگویند اعتراضات ما از اشرار وابسته به سرویس‌های جاسوسی جداست، گفت: «مردم آمده‌اند بگویند که ما خودمان قادر هستیم وضع زندگی‌مان را بهبود بخشیم و اجازه دخالت به هیچ دست خارجی نمی‌دهیم».


آگاهانه در انتخابات رأی می‌دهیم!


برخی شرکت‌کنندگان در این اجتماع، پلاکاردهای در دست داشتند که در آن نوشته شده بود: «فقط رهبر، مرگ بر اغتشاشگر، مرگ بر منافق، مرگ بر اختلاس‌گر». برخی دیگر در پلاکاردهای خود نوشته بودند «در انتخابات بعدی آگاهانه رأی دهیم».


پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط مردم شرکت‌کننده در اجتماع حمایت از امنیت و اقتدار کشور به آتش کشیده شد.


یک‌ بار بگویید که تقصیر شما بود


شعرخوانی سعید حدادیان مداح اهل‌بیت(ع) از دیگر برنامه‌های راهپیمایی امنیت در تهران بود. وی در بخش‌های از مداحی خود اینگونه بیان کرد: «ما معترضانیم نه فوج متعرّض/ با سستی تدبیر شما مسئله داریم، این فاجعه از سستی تدبیر شما بود/ یک بار بگویید که تقصیر شما بود».


راهپیمایی مردم تهران در اعتراض به اغتشاش‌های اخیر


شرکت‌کنندگان در تجمع بزرگ مردمی پایتخت در لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و حمایت از اقتدار و امنیت کشور، با قرائت قطعنامه‌ای مواضع خود را در ۶ بند اعلام کردند.


همایش «اقتدار و امنیت» مردم تهران با سخنرانی فرمانده کل سپاه به پایان رسید.


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته