تألیف کتاب بازاریابی مدرسه با رویکرد مدرسهداری در ایران
![image_2019_11_23-10_39_32_392_Z8m.jpg](/c-files/old/1398/09/04/637102792095353201.jpg)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرانزلی، رحمتعلی صابری حقایق ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب (بازاریابی مدرسه با رویکرد مدرسهداری در ایران) اظهار کرد: «این کتاب برگرفته از یک منبع علمی روزآمد بوده که در راستای افزایش قابلیت پیادهسازی و انطباق با فضای مدیریت مدرسه در ایران، مطالب علمی و کاربردی مرتبط و تجارب نگارنده از 20 سال حرفه معلمی تدوین شده و در آن برنامه راهبردی و بازاریابی سازمانهای متفاوت از جمله دانشگاهها، مدارس و تجربه چند ساله در هدایت و توسعه حوزه مدیریت مدارس مورد توجه قرار گرفته است.»
وی با بیان اینکه هدف و فلسفه بازاریابی مدارس جهتدهی آن به تولید و انباشت ثروت نیست، اضافه کرد: «خلق ثروت مادی و معنوی در مدارس براساس نیازهای روز جامعه دانشآموزی و پرورش انسانی توانمند و خوشبخت است تا او با بهرهگیری از تواناییهای شکوفا شده خود عامل توسعه جامعه باشد.»
عضو هیئتعلمی دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی عنوان کرد: «براساس این فلسفه، مدرسه سرآمد، انسانی را رهسپار عرصه زندگی خواهد کرد که میداند، موفقیت او در سایه توجه متوازن به تحصیل و آموزش مناسب، پایبندی به معنویات، خلق ثروت، رعایت بهداشت و سلامت جسم و جان، توانمندیهای حرفهای و کار، وجهه اجتماعی مثبت، برخورداری از اوقات فراغت شاد و ایجاد ارتباطات مفید اجتماعی بهویژه در خانواده، شکل میگیرد و علم بازاریابی بهعنوان یک ابزار مناسب نقشآفرینی میکند.»
صابری حقایق ادامه داد: «آشنایی تیم مدرسه با علم بازاریابی برای ارائه خدمات برتر نهتنها سطح ملی آموزشوپرورش را ارتقا داده، بلکه با بهبود مستمر به سمت تعالی دانشآموزان را از خدمات ثمربخش و آیندهساز برخوردار میکند.»
وی با بیان اینکه کتاب بازاریابی مدرسه با رویکرد مدرسه در ایران در 9 فصل گردآوری، ترجمه و تدوین شده است، یادآور شد: «چرخه بازاریابی، برنامه بازاریابی مدرسه، تحلیل بازار، تأمین نیازها براساس آمیخته عناصر بازاریابی مربوط، توسعه برند مدرسه، ابزارها و کانالهای مؤثر، رسانههاى اثربخش، مدیریت ارتباطات و ارزیابی اثربخشی برنامههای تدوینشده مدرسه فصول این کتاب را تشکیل میدهد.»
عضو هیئتعلمی دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی تصریح کرد: «کتاب مذکور توسط پیام سمای دانشگاه آزاد اسلامی منتشر و توزیع آن بر عهده انتشارات سپیدرود رشت است.»
انتهای پیام/4078/4117/
انتهای پیام/