تألیف کتاب بازاریابی مدرسه با رویکرد مدرسهداری در ایران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرانزلی، رحمتعلی صابری حقایق ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب (بازاریابی مدرسه با رویکرد مدرسهداری در ایران) اظهار کرد: «این کتاب برگرفته از یک منبع علمی روزآمد بوده که در راستای افزایش قابلیت پیادهسازی و انطباق با فضای مدیریت مدرسه در ایران، مطالب علمی و کاربردی مرتبط و تجارب نگارنده از 20 سال حرفه معلمی تدوین شده و در آن برنامه راهبردی و بازاریابی سازمانهای متفاوت از جمله دانشگاهها، مدارس و تجربه چند ساله در هدایت و توسعه حوزه مدیریت مدارس مورد توجه قرار گرفته است.»
وی با بیان اینکه هدف و فلسفه بازاریابی مدارس جهتدهی آن به تولید و انباشت ثروت نیست، اضافه کرد: «خلق ثروت مادی و معنوی در مدارس براساس نیازهای روز جامعه دانشآموزی و پرورش انسانی توانمند و خوشبخت است تا او با بهرهگیری از تواناییهای شکوفا شده خود عامل توسعه جامعه باشد.»
عضو هیئتعلمی دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی عنوان کرد: «براساس این فلسفه، مدرسه سرآمد، انسانی را رهسپار عرصه زندگی خواهد کرد که میداند، موفقیت او در سایه توجه متوازن به تحصیل و آموزش مناسب، پایبندی به معنویات، خلق ثروت، رعایت بهداشت و سلامت جسم و جان، توانمندیهای حرفهای و کار، وجهه اجتماعی مثبت، برخورداری از اوقات فراغت شاد و ایجاد ارتباطات مفید اجتماعی بهویژه در خانواده، شکل میگیرد و علم بازاریابی بهعنوان یک ابزار مناسب نقشآفرینی میکند.»
صابری حقایق ادامه داد: «آشنایی تیم مدرسه با علم بازاریابی برای ارائه خدمات برتر نهتنها سطح ملی آموزشوپرورش را ارتقا داده، بلکه با بهبود مستمر به سمت تعالی دانشآموزان را از خدمات ثمربخش و آیندهساز برخوردار میکند.»
وی با بیان اینکه کتاب بازاریابی مدرسه با رویکرد مدرسه در ایران در 9 فصل گردآوری، ترجمه و تدوین شده است، یادآور شد: «چرخه بازاریابی، برنامه بازاریابی مدرسه، تحلیل بازار، تأمین نیازها براساس آمیخته عناصر بازاریابی مربوط، توسعه برند مدرسه، ابزارها و کانالهای مؤثر، رسانههاى اثربخش، مدیریت ارتباطات و ارزیابی اثربخشی برنامههای تدوینشده مدرسه فصول این کتاب را تشکیل میدهد.»
عضو هیئتعلمی دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی تصریح کرد: «کتاب مذکور توسط پیام سمای دانشگاه آزاد اسلامی منتشر و توزیع آن بر عهده انتشارات سپیدرود رشت است.»
انتهای پیام/4078/4117/
انتهای پیام/