دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1398 - 15:56
دکتر طهرانچی در دیدار با اعضای بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی:

الگوی موفق بسیج توانسته در حفظ اقتدار منطقه‌ای جهان اسلام نقش‌آفرینی کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: الگوی موفق بسیج توانسته در حفظ اقتدار منطقه‌ای جهان اسلام نقش‌آفرینی کند.
کد خبر : 446448
MIRL0018.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نشستی با معاونان، مدیران، فرماندهان بسیج کارکنان و اعضای شورای فرماندهی که امروز در سازمان مرکزی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج ثمره اعتقاد به ولایت است، گفت: امام راحل نهالی را تحت عنوان بسیج پایه‌گذاری کردند که این نهال 40 سال جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرده و توسط مقام معظم رهبری به خوبی توسعه یافته و در منطقه منشاء خیر و برکت شده است.


وی با تأکید بر اینکه بسیج یک مدل و الگو است، اظهار کرد: الگوی موفق بسیج توانسته در حفظ اقتدار منطقه‌ای جهان اسلام نقش‌آفرینی کند. ثمرات بسیج بسیار مؤثر بوده و باید خداوند را به خاطر این نعمت شاکر باشیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران مفتخر به پایه‌گذاری حرکتی شده که توانسته بر بستر بسیج، کشور را حفظ کند، خاطرنشان کرد: حوادث و ناآرامی های هفته گذشته که به اعتراف مسئولان آمریکا ماحصل دو سال برنامه‌ریزی بود، با جوش و خروش بجا و به موقع بسیجیان در هم شکسته شد و نشان داد شجره طیبه بسیج دارای کارکردهای بسیار مؤثر در نظام جمهوری اسلامی ایران است.


طهرانچی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدوارم خداوند به همه بسیجیان نیت و عمل خالص عطا کند و راه و تفکر بسیجی نجات بخش است.


بسیج در تمام شئونات کشور فعال است


همچنین بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با بیان اینکه انقلاب اسلامی الهام گرفته از اسلام ناب محمدی است و از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی کشور همواره با توطئه‌های مختلفی روبه رو بوده است، گفت: برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و ارزشها باید یک حرکت خودجوش از میان توده های مردم شکل می‌گرفت که کشور و نظام را از توطئه‌ها و گزند دشمنان حفظ کند.


وی با بیان اینکه بسیج یک نهاد اجتماعی و عضوی از ساخت و نظام اجتماعی جامعه است که دارای مفهوم والای عرفانی است، اظهار کرد: بسیج در تمام شئونات کشور فعال است و هر جایی که نیاز به حرکت درست و جدی است، بسیج ورود کرده و خوش درخشیده است.


قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: ممکن است برای عده‌ای بسیج تداعی خاطره جنگ، دفاع و غیرت ملی باشد، اما بسیج این غیرت ملی را در تمام عرصه‌های فرهنگی، نظامی، اجتماعی، علمی و ... به منصه ظهور رسانده و اجرا کرده است.


رنجبر تأکید کرد: آرمان و اهداف عالی انقلاب اسلامی باید از چارچوب مرزهای ایران بگذرد و به دروازه‌های ملل محروم و توده های مظلوم و مستضعف و به گوش مردم جهان برسد تا زمینه‌های حکومت عدل الهی و جهانی ولی عصر(عج) را آماده کند.


وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) با فرمان تشکیل بسیج در واقع یک شیوه مدیریتی و مدرسه‌ای را پایه‌گذاری کردند که در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره توطئه‌های دشمنان را با الطاف الهی خنثی کرده‌اند.


قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان و با تأکید بر حضور همراه با خانواده در راهپیمایی که فردا دوشنبه در محکوم کردن فتنه فتنه‌گران برگزار می‌شود، گفت: اغتشاشات و ناآرامی‌های هفته گذشته که به سرانجام نرسید و در هم شکسته شده نتیجه ورود بسیجیان و هوشیاری مردم عزیز ایران بود.


بسیج همراه همیشگی انقلاب، رهبری و مردم است


احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: بسیج همراه همیشگی انقلاب، رهبری و مردم است و در تمام صحنه های کشور حضوری فعال و مؤثر دارد.


وی با تأکید بر اینکه بسیجیان بهترین اقشار جامعه هستند، اظهار کرد: بسیج توانسته جمهوری اسلامی ایران را در داخل و خارج از کشور حفظ کند و تفکر انقلابی را اشاعه دهد.


حیدری با بیان اینکه تفکر بسیجی، تفکر ایثار، گذشت و شهادت است، گفت: همین تفکر است که کشور را از انحرافات نجات داده و سبب درخشش انقلاب اسلامی شده است.


وی گفت: امیدوارم راه و تفکر بسیجی در جامعه تداوم داشته و جاری و ساری باشد.


اعلام آمادگی بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی برای دفاع از انقلاب اسلامی


حسین نصیرزاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه نیز در ابتدای این مراسم گفت: بسیج در 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره از نظام دفاع جانانه کرده و اثرگذار بوده است.


وی اظهار کرد: بسیج بعد از دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی و ... حضور فعال و اثرگذار دارد و پشتیبان و حامی انقلاب، نظام، کشور و مردم است.


وی در پایان تأکید کرد: بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی نیز برای دفاع از انقلاب اسلامی، کشور و مردم اعلام آمادگی می کنند.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته