آیین رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی برگزار شد
به گزارش خبرنگار حوزه رسانه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد صادق افراسیابی در نشست رسانهای هفتمین جشنواره ملی رسانههای دیجیتال رضوی که صبح امروز در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد؛ گفت: جشنواره رسانههای دیجیتال رضوی تنها با همکاری ارشاد و بنیاد ملی امام رضا نمیتواند موفق باشد بلکه به همکاری همه رسانهها در این زمینه نیازمند است.
وی افزود: شبکههای مجازی مثل اینستاگرام تاثیر بسیاری در دنیا دارد بنابراین هر اثری که تولید محتوای آن درباره جشنواره رضوی باشد علاوه بر اینکه در شبکههای مجازی داخلی (پروفایل، روبیکا، چارخانه، آپارات، آخرین خبر، نماسا، تماشا و خبر فوری) بارگذاری میشود در اینستاگرام هم بارگذاری خواهد شد.
معاون مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه باید سواد رسانهای خود را نسبت به فضای مجازی بالا ببریم اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا محتوایی مناسب و اثرگذاری را تولید کنیم.
محمدحسین اسماعیلی هم در این نشست گفت: مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی تاکید داشتند که ما هم باید با نگاهی دقیق به این موضوع محتوا تولید کنیم.
دبیر هفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی افزود: ترویج فرهنگ رضوی ، هم افزایی فعالان فضای مجازی و تجلیل از تولیدکنندگان آثار با رویکرد رضوی از اهداف جشنواره رسانههای دیجیتال رضوی است.
وی افزود: کسانی که اثرشان را در این جشنواره می فرستند باید موضوعات آنها زیارت امام رضا با هشتک امام رضا ، و ارزشهای اخلاقی اجتماعی در قالب متن، عکس نوشته ، گرافیک، موشن گرافیک و ویدیو تا اول بهمن ماه 98 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
در پایان از پوستر جشنواره رسانههای دیجیتال رونمایی شد.
انتهای پیام/4046/
انتهای پیام/