دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با آنا:

پرسپولیس به مهاجم نیاز دارد/ پول جونیور به بشار رسن داده می‌شد

پیشکسوت نیم پرسپولیس گفت: پولی که به جونیور براندائو داده شد را به بشار رسن می‌دادند تا این هافبک آماده عراقی بنای ناسازگاری نگذارد.
کد خبر : 446048
cover_1440 (1).jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم پرسپولیس در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساعت 16:15 فردا در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجدسلیمان است. سرخ‌پوشان در شرایطی به مصاف تیم نفت می‌روند که در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و حریف آن‌ها هنوز برابر هیچ تیمی تن به شکست نداده است.


پایان رأفت در خصوص مصاف پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان به خبرنگار ورزشی آنا گفت: حریف بسیار خوب و آماده‌ای برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد. این تیم برابر رقبای بزرگی مانند سپاهان، استقلال، شهر خودرو و تراکتور با امتیاز از زمین خارج شده است. بنابراین پرسپولیس بازی دشواری پیش رو دارد. سرخ‌پوشان باید از این مسابقه برنده خارج شوند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند. پیروزی در مصاف با نفت باارزش است چون دیدارهای بعدی پرسپولیس تا پایان نیم‌فصل آسان‌تر است.


وی ادامه داد: گابریل کالدرون شناخت خوبی از تیم پرسپولیس پیدا کرده است. او می‌تواند در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان تیمش را برنده از زمین بیرون آورد. ولی نباید حریف را دست‌کم بگیرد. پرسپولیس این فصل سه شکست و یک تساوی به دست آورده که این موضوع باعث شده صدر جدول را از دست بدهد و دیگر نباید امتیازی هدر برود.


مهاجم اسبق پرسپولیس با اشاره به این موضوع که تیم کالدرون نیاز به جذب مهاجم هدف دارد، تصریح کرد: پرسپولیس باید بازی‌های سختی در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کند و نیاز به جذب مهاجم آماده دارد. علیپور در نوک حمله تنهاست و در زمان برانکو ایوانکوویچ بازیکنانی چون گادوین منشا و ماریو بودیمیر می‌توانستند به علیپور کمک کنند ولی جونیور براندائو بسیار ضعیف است و این موضوع باعث شده کیفیت علیپور افت فاحشی داشته باشد. امیدوارم باشگاه بتواند در نقل و انتقالات نیم‌فصل مهاجمی جذب کند که عیار علیپور را بالا ببرد.


وی در بیان این موضوع که پولی که بابت جونیور داده شده ضرر زیادی به پرسپولیس زده است، تأکید کرد: باشگاه پرسپولیس فاقد گروه کارشناسی خوب است و هر ساله شاهد این هستیم که دلال‌ها بازیکنان خارجی بی‌کیفیتی را به تیم قالب می‌کنند. پولی که بابت جونیور براندائو خرج شد اگر به بشار رسن داده می‌شد، این بازیکن بنای ناسازگاری نمی‌گذاشت و همانند بازی‌های خوبی که از او در تیم ملی عراق شاهد بودیم، در پرسپولیس هم نمایش قابل قبولی از رسن می‌دیدیم.


رأفت خاطرنشان کرد: متأسفانه اشتباه در جذب بازیکنان خارجی باعث شده تا پرسپولیس هر فصل با دردسرهای مختلفی مواجه شود و متأسفانه کسی دلش به حال پول بیت‌المال نمی‌سوزد. مرجع رسیدگی به حضور بازیکنان بی‌کیفیت مشخص نیست و اگر کسی از مدیران باشگاه بخواهد پول‌هایی که صرف بازیکنان نالایق خارجی می‌شود را صرف تیم‌های پایه کنند، با این قضیه مخالفت می‌کنند. امیدوارم در آینده شرایطی مهیا شود که جذب بازیکنان خارجی با دقت بیشتری انجام پذیرد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته