دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی نفت مسجدسلیمان:

اعتبارم را از پرسپولیس بیشتر دوست دارم/ تعطیلی لیگ به ضررمان شد

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: اعتبار و حیثیتم را از پرسپولیس بیشتر دوست دارم و برای رسیدن به پیروزی با این تیم بازی خواهیم کرد.
کد خبر : 446030
1567105748ck3ozn3ype.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: مقابل یکی از بهترین‌های تیم‌های ایران بازی داریم در حضور هواداران پرشور پرسپولیس هستیم. کارمان بسیار سخت است اما تیم ما در ۱۰ هفته اول لیگ شکست نخورده است.


تارتار ادامه داد: در نتیجه‌ای که به دست آمده بازیکنان، کادر فنی، مدیریت و هواداران سهمیم هستند امیدوارم فردا هم هواداران باز هم برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند. من بازی فردا را بازی جذابی پیش‌بینی می‌کنم چرا که هر دو تیم به‌دنبال گرفتن نتیجه هستند و امیدوارم با یک بازی هدفمند بتوانیم مقابل پرسپولیس نتیجه لازم را بگیریم.


وی در خصوص اینکه او در مصاحبه‌ای گفته بود اعتبار و حیثیتش را از پرسپولیس بیشتر دوست دارد، افزود: در سال‌های قبل و در تیم‌هایی که تحت هدایت من مقابل پرسپولیس حاضر شدیم، نتایج خوبی نگرفتیم و این مسئله باعث شد تا حرف و حدیث‌هایی پیش بیاید اما برای آخرین بار می‌گویم که دوست دارم پرسپولیس جز بازی رو در رو مقابل تیم‌های من همیشه موفق باشد.


تارتار خاطرنشان کرد: دوست دارم تیم من مقابل پرسپولیس پیروز باشد چرا که بحث هواداران و بازیکنان ما در میان است. اگر بگویم پرسپولیس را بیشتر از خودم دوست دارم دروغ گفته‌ام. همیشه صداقت سرلوحه کار من بوده و باز هم می‌گویم که دوست دارم پرسپولیس همیشه موفق باشد به‌جز بازی‌های رودررویی که مقابل تیم من دارد. این حرف‌ها را هم برای آخرین بار می‌گویم.


وی در مورد وضع مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان بیان کرد: در شرایطی که ما هستیم اکثر تیم‌ها مشکل مالی دارند و تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست با این حال باشگاه به تعهدات خود تا این لحظه عمل کرده اما امیدوارم حمایت‌ها از تیم انجام شود.


وی در مورد اینکه تعطیلی دو هفته لیگ به سود شما بود یا نه گفت: تعطیلات به نفع تیم‌هایی است که شرایط بحرانی دارند و یا شرایطشان بد است. تیم ما وضعیت خوبی دارد و این تعطیلی به سود ما نیست. اما اولویت تیم ملی است.


وی در مورد فقر گلزنی در لیگ برتر گفت: این مسئله دلایل مختلفی دارد. اصلی‌ترین دلیلش به سطح پایه و آموزش آن‌ها برمی‌گردد. ما باید این مسئله را از تیم‌های پایه شروع کنیم و مربیان کار بلدی را استخدام کنیم و برای آن‌ها هزینه کنیم. نوع ضربه زدن مهاجم اصلی‌ترین فاکتور است. مهاجمان ما خوب به توپ ضربه نمی‌زنند و این از اصول اولیه است.


تارتار در مورد اینکه بعد از درگیری سوشا و فرزاد حاتمی آیا از این دو استفاده خواهید یا نه، گفت: ما دو دروازه‌بان خوب داریم حبیب فرعباسی و سوشا مکانی که فرعباسی با سوشا رقابت خوبی دارد. مکانی کارش را خوب انجام می‌دهد در مورد درگیری هم باید بگویم این خبر چگونه درز پیدا کرده است چون فرزاد حاتمی از ما اجازه گرفت و به تهران آمد و بعد هم به ما ملحق شد سوشا هم از روزی که آمد تمرکزش روی مسائل فنی است. به صلاحدید کادر فنی هر کدام از بازیکنانی که آماده باشند در ترکیب فردا قرار می‌گیرند.


سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه به شما لقب سلطان تساوی را می‌دهند، گفت: سعی می‌کنیم پیروز باشیم.


وی درباره وضعیت داوری اظهار کرد: ما یکی از تیم‌هایی بوده‌ایم که از اشتباهات داوری خیلی متضرر شده‌ایم. دو هفته پیش در بازی با فولاد دو گل سالم ما را داور قبول نکرد . نمی‌دانم برای این داور جریمه‌ای در نظر گرفته شد یا نه. تا الان متوجه نشدم اما برای داورانی که اشتباه تأثیرگذار انجام می‌دهند باید برخورد لازم صورت بگیرد. داور بازی فردا ما هم پیام حیدری است که از داوران جوان و آینده‌دار است و امیدوارم روز خوبی را هم پشت سر بگذارد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته