دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آبان 1398 - 11:05
رئیس پردیس فنی‌ومهندسی شهید عباسپور مطرح کرد؛

پول افزایش قیمت نفت باید در محیط زیست هزینه شود

رئیس پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور با اشاره به افزایش قیمت بنزین در چند روز اخیر، گفت: پولی که از افزایش بنزین برای دولت حاصل می‌شود، باید در محیط زیست هزینه شود.
کد خبر : 445670
BS0K3059.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حسن لیاقتی در چهارمین کنفرانس ملی مهندسی ژئوتکنیک ایران که صبح امروز در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور(دانشگاه شهید بهشتی) برگزار شد، اظهار کرد: بنده سال ۸۴ دفتر ارتباط با صنعت را در دانشگاه شهید بهشتی تاسیس کردم و معتقد هستم که باید ارتباط دانشگاه و صنعت پیوسته و گسترده باشد.


وی با اشاره به افزایش قیمت بنزین در چند روز اخیر، گفت: پولی که از افزایش بنزین برای دولت حاصل می‌شود، باید در محیط زیست هزینه شود.


رئیس پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور بیان کرد: دانشجویان رشته‌های عمران و محیط زیست خوب است که با هم تعامل سازنده داشته باشند و بدانند که مسائل عمران و ژئوتکنیک و محیط زیست در هم تنیده هستند.


لیاقتی خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر شاهد تلاش فراوان اساتید و دانشجویان مهندسی ژئوتکنیک برای کنفرانس ملی ژئوتکنیک‌ بودم و همه به دنبال رفع مسائل کشور هستند و این مصداق کار علمی و نشاط در دانشگاه‌ها است.


انتهای پیام/۴۱۱۸/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته