دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آبان 1398 - 09:59
دبیر کنفرانس ملی مهندسی ژئوتکنیک:

مقالات در حوزه‌های زمین شناسی و ژئوتکنیک بررسی می‌شود

دبیر کنفرانس ملی مهندسی ژئوتکنیک ایران گفت: در این کنفرانس مقالات زیادی در حوزه زمین شناسی و ژئوتکنیک از جمله آزمون‌های آزمایشی، بهسازی خاک، روش‌های عددی و مدل‌های رفتاری، پی‌های عمیق و مکانیک سنگ و تونل بررسی می‌شود.
کد خبر : 445651

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علیرضا نگه‌دار در چهارمین کنفرانس ملی مهندسی ژئوتکنیک ایران که صبح امروز در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور (دانشگاه شهید بهشتی) برگزار شد، اظهار کرد: سعی ما این است که کنفرانس چهارم را مثل کنفرانس‌های قبلی با شکوه هرچه بیشتر برگزار کنیم.


وی افزود: در این کنفرانس مقالات زیادی در حوزه زمین شناسی و ژئوتکنیک از جمله آزمون‌های آزمایشی، بهسازی خاک،روش‌های عددی و مدل‌های رفتاری، پی‌های عمیق و مکانیک سنگ و تونل بررسی می‌شود.


دبیر همایش و عضو هیئت مدیره انجمن ژئوتکنیک بیان کرد: مطالعه آزمایشگاهی تاثیر درصد رطوبت روی مدول برشی حداکثر در مخلوط‌های ماسه و شن، بررسی اثرات ناهمسانی القایی بر نسبت میرایی ماسه بابلسر با استفاده از دستگاه استوانه توخالی دینامیکی و بررسی عوامل موثر بر بهسازی بیولوژیکی خاک ریزدانه رُسی از جمله مقالاتی است که در کنفرانس ملی مهندسی ژئوتکنیک ایران ارائه می‌شود.


انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته