دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1398 - 12:04

هشدار روحانی به بستن خیابان با خودرو در اعتراض به گرانی بنزین

رئیس‌جمهور به افرادی که در اعتراض به گرانی بنزین خودروهایشان را در خیابان خاموش می‌کنند هشدار جدی مبنی بر برخورد داد.
کد خبر : 445537
139312181206007674888274.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حسن روحانی در جلسه هیئت دولت درباره برخی اعتراض‌ها به گرانی بنزین و راه‌بندان توسط برخی خودروها، گفت: «خودرو در اختیار من است که استفاده کنم نه اینکه راه بندان درست کنم؛ خوشبختانه آنقدر سیستم مانیتور و دوربین داریم که خودرو، پلاک آن و راننده مشخص می شود و من از قوه قضائیه خواهش می‌کنم که در این زمینه طبق قانون عمل کند».


رئیس‌جمهور ادامه داد: «یعنی کسی که در زندگی مردم اخلال و ناامنی و راه بندان ایجاد کرده، و اینکه یک فردی بخواهد از این اعتراض به حق مردم سوء استفاده کند و با سلاح سرد، قمه، سلح سرد حتی وسط بیاید به بانک، مرکز پلیس و صدا و سیما حمله کند، این غیرقابل تحمل در کشور خواهد بود. به هیچ  عنوان دولت اجازه اغتشاش و ناامنی به هیچ  کس نخواهد داد اما اعتراض حق همه مردم است می توانند اعتراض، صحبت و نقد کنند».


روحانی افزود: «خوشبختانه طبق آمار این سه روزه، آنهایی که اغتشاش کردند عددشان بسیار کم است؛ حالا در این اعتراض، ممکن است عده ای آمدند و فرمودند که این کار خوب و یا بد است، هر چند  خوب بوده، اما آنهایی که دنبال اغتشاش بودند تخریب اموال عمومی، آتش زدن، حمله کردن بودند، عددشان بسیار کم است».


وی تصریح کرد: «وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج و همه نیروهای مسلح و نیروی امنیتی که از همه آنها تشکر می کنم با همه توان تلاش کردند سردسته آدم هایی که دنبال تخریب اموال عمومی بودند را شناسایی کنند، برخی را دستگیر کردند و برخی دیگر را دستگیر خواهند کرد و طبق قانون باید با آنها رفتار شود».


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته