دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به‌همت مرکز اطلاع‌رسانی شهدای ارتش؛

ماهنامه اینترنتی شهدای ارتش منتشر شد

ماهنامه اینترنتی و اختصاصی شهدای ارتش جمهوری اسلامی منتشر شد.
کد خبر : 445534
Capture.PNG

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس برای دفاع نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب و نظام کرده‌است.


ارتش جمهوری اسلامی به‌عنوان یکی از نیرو‌های مسلح کشور در دوران دفاع مقدس دوشادوش دیگر نیرو‌ها مانند بسیج و سپاه پاسداران در تمام عملیات‌ها پیروزمندانه ظاهر شد. داشتن نیرو‌هایی مخلص و انقلابی یکی از آن شاخصه‌هایی است که باعث شد شهدای بسیار بزرگی را در پیروزی دفاع مقدس تقدیم ایران و نظام اسلامی کنند.


زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و به‌خصوص شهدای گرانقدر ارتش در این دوران، خدمتی صادقانه است که از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی شهدای ارتش جمهوری اسلامی انجام می‌شود. این مرکز با انتشار ماهنامه اینترنتی شهدای ارتش، وظیفه معرفی این شهدای گرانقدر را به‌عهده گرفته است.


پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی در جدیدترین شماره ماهنامه خود که به آبان اختصاص دارد به مواردی همچون عملیات محرم، رویداد‌های آبان، آمار تفکیکی شهدای استان خراسان، فعالیت‌های نیروی هوایی ارتش در 8 سال دفاع مقدس، آمار شهدای ارتش و وصیت‌نامه شهدای گرانقدر ارتش پرداخته است. علاقه‌مندان به مطالعه این ماهنامه می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.


انتهای پیام/4100/


انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع مقدس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته