دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1398 - 19:30

اردوی مشترک بوکسورهای ایران و ترکیه

تیم ملی بوکس کشورمان برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک چین، اردوی مشترکی با تیم ملی بوکس ترکیه در تهران به مدت 10 روز خواهد داشت.
کد خبر : 445324

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی بوکس کشورمان باید برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک اواخر دی‌ماه به میزبانی چین به میدان برود. 


در حال حاضر بوکسورها در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت می‌کنند و بعد از آن اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات گزینشی المپیک حاضر می‌شوند. با رایزنی فدراسیون بوکس قرار است بوکسورهای کشورمان اردوی مشترکی با تیم بوکس ترکیه داشته باشد.


قرار است بوکسورهای ترکیه از دوم آذرماه سال جاری به ایران بیایند و به مدت 10 روز با ملی‌پوشان بوکس ایران اردوی مشترک داشته باشند. بعد از آن هم قرار است اردوی مشترک در گرجستان و ترکیه برای ملی‌پوشان بوکس در نظر گرفته شود.


هدایت تیم ملی بوکس تا المپیک 2020 توکیو به علیرضا استکی سپرده شده است، تیم ملی بوکس در رقابت‌های قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی عملکرد خوبی نداشته است و حالا باید در رقابت‌های گزینشی المپیک برای کسب سهمیه تلاش کنند.


اهالی بوکس از عملکرد حسین ثوری که دو سال است هدایت فدراسیون را برعهده گرفته است ناراضی هستند. رئیس فدراسیون پس از عدم نتیجه‌گیری تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا، دست به تغییر در کارد فنی زد و هدایت تیم را به استکی سپرد. تیم ملی با استکی در رقابت‌های جهانی نتیجه نگرفت که البته به گفته آنها بوکس ایران هیچ زمانی در رقابت‌های جهانی نتیجه نگرفته است و این بار هم نباید انتظار کسب نتیجه داشت. 


حالا پس از مسابقات قهرمانی کشور، بوکسورهای مدنظر سرمربی تیم به اردو دعوت می‌شوند و با حضور مقابل بوکسورهای ترکیه نفرات حاضر در چین مشخص می‌شود.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته