دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1398 - 16:01

حذف 10 بوکسور جوان ایران در رقابت‌های آسیایی

تمامی نمایندگان تیم بوکس جوانان ایران با شکست برابر حریفان از گردونه مسابقات قهرمانی آسیا حذف شدند.
کد خبر : 445048
بوکس-2.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رزمی گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا از دوشنبه در مغولستان آغاز شد و 10 نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند اما تمامی آن‌ها از دور رقابت‌ها حذف شدند.


در مسابقات امروز امین مجنونی نماینده وزن 81 کیلوگرم با شکست برابر حریف قزاقستانی حذف شد. در وزن 69 کیلوگرم فرهاد مرادی مقابل دیگر نماینده قزاقستان شکست خورد و از گردونه مسابقات خارج شد. عبدالحکیم بیگدست در وزن 75 کیلوگرم مغلوب نماینده تایلند شد و از دور مسابقات کنار رفت. سید محمدعلی سید صدری در وزن 91 کیلوگرم با قبول شکست مقابل حریف ازبکستانی حذف شد.


سبحان صحرایی در وزن 52 کیلوگرم، رامین بابالو در وزن 56 کیلوگرم، امیرحسین دولتی در وزن 60 کیلوگرم، امیررضا شکاری در وزن 64 کیلوگرم و سامان حسینی در وزن 91+کیلوگرم 5 نماینده دیگر کشورمان بودند که در همان دور اول مغلوب حریفان شدند و از دور مسابقات کنار رفتند. مصطفی ریگی در وزن 49 کیلوگرم تنها نماینده کشورمان بود که در دور اول برنده شد اما در دور دوم برابر حریفی از کره جنوبی بازنده شد تا او نیز در میان حذف‌شدگان قرار بگیرد.


هدایت تیم بوکس جوانان ایران بر عهده جاسم دلاوری بود و ولی‌الله صالح‌نیا به‌عنوان مربی بدن‌ساز در تیم ملی انجام‌وظیفه می‌کرد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته