دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1398 - 19:30

بوکس هم به سرنوشت وزنه‌برداری گرفتار شد/ بی‌توجهی فدراسیون‌ها به رده‌های پایه

تیم ملی بوکس جوانان به احتمال زیاد به دلیل مشکلات مالی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نمی‌شود و این در حالی است که مشابه این اتفاق برای تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان هم رقم خورد.
کد خبر : 430741
بوکس.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رزمی گروه ورزشی خبرگزاری آنا، فدراسیون‌های ورزشی با مشکلات اقتصادی زیادی روبه‌رو شدند. با وجود این‌که امسال سال منتهی به المپیک است و ملی‌پوشان باید به مسابقات مختلف اعزام شوند تا بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند اما مشکلات مالی فدراسیون‌ها را به دردسر انداخته است. 


در چنین شرایطی عدم اعزام تیم‌های رده پایه به مسابقات مختلف بهترین گزینه پیش‌روی فدراسیون‌های ورزشی است تا بتوانند از هزینه‌های خود کم کنند. 


هم‌اکنون اعزام تیم وزنه‌برداری نوجوان به مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل مشکلات مالی لغو شده است و حالا صحبت از عدم اعزام تیم ملی بوکس جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا به میان آمده است.


در شرایطی که فدراسیون‌های ورزشی از نظر اقتصادی وضعیت خوبی ندارند به نظر می‌رسد بهترین گزینه برای کاهش هزینه‌ها لغو مسابقات رده‌های سنی پایه است، در حالی‌که اهمیت به رده‌های پایه، آینده تیم‌های ملی را می‌سازد و اگر بی‌انگیزگی در بازیکنان این رده سنی رخنه کند دیر یا زود تیم‌های ملی در رده بزرگسالان با مشکلات جدی روبه‌رو می‌شوند. 


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته