دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1398 - 21:30

توضیح سرمربی تیم ملی بوکس درباره غیبت نیجریه/ سهمیه‌های المپیک قابل پیش‌بینی نیست

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: شرایط را برای حضور تیم ملی نیجریه فراهم کردیم و اگر تا روز سه‌شنبه به ایران نیایند اردو را لغو می‌کنیم و برنامه دیگری برای ملی‌پوشان در نظر می‌گیریم.
کد خبر : 450399
_MID0653.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دومین اردوی مشترک تیم ملی بوکس کشورمان قرار بود با تیم  نیجریه برگزار شود و طبق برنامه آنها روز پنج‌شنبه هفته گذشته به ایران بیایند. اما امروز با ارسال نامه عذرخواهی اعلام کردند روز سه‌شنبه به ایران می‌آیند. 


علیرضا استکی در گفتگو با خبرنگار آنا درباره عدم حضور تیم ملی بوکس نیجریه گفت: نمی‌دانم چرا تیم نیجریه در ایران حضور پیدا نکرد، البته آنها نامه عذرخواهی به ایران ارسال کردند و قرار است تا روز سه‌شنبه به تهران بیایند اما اگر دیرتر بیایند دیگر برای ما فایده ندارد و اردوی مشترک را لغو خواهیم کرد. وقتی قرار است تیم ملی یک کشور برای برگزاری اردوی مشترک به یک کشور دیگر بیایند همه هزینه‌ها برعهده میزبان است. در فدراسیون بوکس هم شرایط برای حضور آنها مهیا شده بود اما نمی‌دانم به چه دلیلی چند روز این اردو را به تعویق انداختند.


وی در مورد لغو اردوی مشترک تیم ملی بوکس با تیم نیجریه و برنامه جدید فدراسیون گفت: در صورتی‌که اردو لغو شود و تیم نیجریه به ایران نیاید برای ملی‌پوشان برنامه دیگری در نظر می‌گیریم. آنها چند روزی استراحت می‌کنند و دوباره به اردو می‌آیند تا برای مسابقات ترکیه که قرار است 23 دی ماه برگزار شود آماده شوند.


سرمربی تیم ملی بوکس در مورد وضعیت ملی‌پوشان بوکس گفت: بوکسورها فعلاً نزدیک به وزن نیستند و دو تا سه کیلوگرم بیشتر از وزن خود هستند اما با این حال وضعیت خوبی دارند و به نظرم شرایط خوبی در آینده خواهند داشت. خوشبختانه فدراسیون هم برای تیم ملی بوکس همه شرایط را مهیا کرده و در حد توان و ظرفیت به آنها رسیدگی می‌کند. 


استکی در مورد تعداد سهمیه‌های کسب شده برای المپیک توکیو گفت: هیچ پیش‌بینی نمی‌توان کرد. ممکن است شرایط خوب پیش برود ما  تعداد زیادی سهمیه بگیریم و ممکن است نتوانیم هیچ سهمیه‌ای کسب کنیم.


انتهای پیام/4048/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته