دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1398 - 10:49
دبیر کل سابق مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

گسترش پیام وحدت و به انزوا کشاندن جریان‌های تکفیری از آثار پیروزی جبهه مقاومت است

دبیر کل سابق مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تأکید بر پیروزی جبهه مقاومت بر استکبار، گسترش پیام وحدت و به انزوا کشاندن جریان‌های تکفیری را از آثار و برکات این تفوق برشمرد.
کد خبر : 444985

به گزارش خبرنگار حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام اراکی در افتتاحیه سی و سومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: امروز جمهوری اسلامی بیش از هر زمانی قوی‌تر است و سیاست تحریم نتوانسته انقلاب را به شکست بکشاند، بلکه با همت مسئولان تهدید و تحریم به فرصت تبدیل‌شده است.


وی با قدردانی از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب از وحدت اسلامی عنوان کرد: با درایت و حمایت معظم له پرچم وحدت در سرتاسر جهان برافراشته شده است.


دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذهب اسلامی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت بیش از هر زمانی قوی‌تر شده است، تصریح کرد: وظیفه ما تلاش برای تداوم این پیروزی‌هاست. امروز جبهه مقاومت بر جبهه استکبار پیروز شده و از آثار و پیام‌های این پیروزی گسترش پیام وحدت و به انزوا کشیدن جریان‌های تکفیری است.


آیت‌الله اراکی گفتمان وحدت را بر گفتمان تفرقه و تکفیر غالب دانست و گفت: امروز گفتمان غالب در سراسر جهان اسلام گفتمان وحدت است و باید همه‌جانبه از قدس شریف و مسجدالاقصی حمایت کرد. امروز باید قدس و مسجدالاقصی موردعنایت بیشتری واقع شود.


 اراکی افزود: دشمنان با توطئه‌های مختلفی به دنبال به شکست کشاندن مقاومت در قدس، عراق، سوریه، یمن و... هستند. امروز بر همه ضروری است برای یکپارچگی جهان اسلام تلاش کنند و ملت‌های اسلامی مشت محکمی بر معامله قرن بزنند. هرچند این معامله شکست‌خورده است، ولی باید برای شکست نهایی آن تلاش کنیم.


دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذهب اسلامی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی بیش از هر زمانی قوی‌تر است، گفت: یکی از هنرهای جمهوری اسلامی ایران این است که تهدید و تحریم را به فرصت و استحکام تبدیل می‌کند از این رو شاهد اقتدار و استقلال علمی، نظامی و... هستیم.


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته