دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهدی تاج:

تیم ملی در بازی با عراق مشکلی ندارد/ امیدوارم ایران برنده شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی برای بازی با عراق هیچ مشکلی ندارد و امیدوارم برنده مسابقه شویم.
کد خبر : 444848
17582_525.jpeg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در سومین همایش بین‌المللی فوتبال کلینیک عنوان کرد: خدمت اساتید و پیشکسوتان جامعه پزشکی و ورزشی خیرمقدم عرض می‌کنم. به هر جهت فوتبال یک پدیده اجتماعی است که یکی از بخش‌های مهم فوتبال لجستیکی است و بخش دیگر فوتبال مباحث اقتصادی است که زوایای خاص خودش را دارد. یک بخش دیگر ورزش فوتبال هم به مسابقات و مسائل فنی اختصاص دارد. یک بخش هم مباحث فرهنگی و اجتماعی است. این‌ها ارکان اصلی فوتبال هستند. همچنین مباحث پزشکی یکی از مهم‌ترین بخش‌های فوتبال است.


وی در ادامه بیان کرد: فوتبال پدیده‌ای است که با هیچ پدیده دیگری قابل مقایسه نیست. اگر جامعه آماری درست کنید می‌بینید که مسابقات فوتبال زیادی در ایران برگزار می‌شود. هیئت‌های فوتبال دائماً مسابقات را برگزار می‌کنند. در لیگ برتر ما نزدیک ۶۵۰ میلیون نفر مسابقات را تماشا کرده‌اند البته این آمار به‌گونه‌ای است که شاید مثلاً یک نفر هشت مسابقه را دیده باشد و برخی هم همه مسابقات را دیده باشند. این نشان می‌دهد که پدیده فوتبال با سایر پدیده‌ها قابل قیاس نیست.


رئیس فدراسیون فوتبال افزود: تیم ملی تمرین کرده است. امروز هم تمریناتش را دنبال کرده و تمام شرایط برای برگزاری مسابقه آماده است. فدراسیون فوتبال هتل بسیار خوب و امکاناتی را فراهم کرده و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد تا در بازی با عراق موفق باشیم.


وی ادامه داد: فدراسیون اردن همکاری لازم را با ما داشته و کاروان ایران بدون معطلی به هتل رفته است که از این بابت باید از مسئولان تشکر کرد. هیچ مسئله حاشیه‌ای وجود ندارد. عراق کشور همسایه ما است و همیشه همسایه ما خواهد بود. 


رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما مراودات خوبی با هم داریم و در زمین فوتبال بحث رقابت و برد و باخت است که امیدوارم برنده آن بازی ما باشیم.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته