دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«جایزه» برای زنده یا مرده ویل اسمیت!

ویل اسمیت در اکشن دلهره‌آور تازه‌ای با عنوان «جایزه» بازی خواهد کرد که در آن به اشتباه به مرگ محکوم می‌شود.
کد خبر : 4448

به‌ گزارش خبرنگار فرهنگی آنا به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «جایزه» (Bounty) با بازی ویل اسمیت در نقش اصلی ساخته خواهد شد. این فیلم را پارامونت پیکچرز تهیه خواهد کرد. فیلم‌نامه‌ «جایزه» را ساشا پن نوشته که بیشتر به عنوان تهیه‌کننده و نویسنده سریال‌های تلویزیونی شناخته شده است.


داستان «جایزه» در شهر بوستون آمریکا می‌گذرد. ویل اسمیت در این فیلم اکشن دلهره‌آور نقش مردی را که به اشتباه متهم به قتل یک مرد و محکوم به مرگ شده است، ایفا می‌کند. پس از آنکه او محکوم به مرگ می‌شود، از زندان می‌گریزد و مصمم است که بی‌گناهی خود را اثبات کند. در همین حال، بیوه مقتول جایزه‌ای به ارزش 10 میلیون دلار برای پیدا کردن مرده یا زنده این محکوم در نظر می گیرد.


آدام کولبرنر از شرکت اووربوک انترتینمنت متعلق به ویل اسمیت تهیه‌کننده این فیلم خواهد بود که هنوز کارگردانی برای آن تعیین نشده است.


ویل (ویلارد کریستوفر) اسمیت بازیگر و تهیه‌کننده متولد 1968 در فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا از سال 1990 با بازی در سریال‌های تلویزیونی وارد حرفه بازیگری شده و در فیلم‌هایی مانند «شش درجه جدایی»، «من افسانه هستم»، «روز استقلال»، «هنکاک»، «دشمن مردم» و مجموعه فیلم‌های «پسرهای بد» و «مردان سیاه‌پوش» بازی کرده است. این بازیگر در سال 2002 برای ایفای نقش محموعلی کلی در فیلم «علی» و در سال 2007 برای ایفای نقش اصلی در فیلم «به‌دنبال خوشبختی» نامزد جایزه اسکار شده است.



گزارش از: ساسان گلفر


خبر مرتبط: جیرد لتو به‌جای ویل اسمیت می‌درخشد


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته