دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پدر شهید رضوان:

محمد‌مهدی عاشق شهادت بود / شعر «منم باید برم آره برم سرم بره» را همیشه زمزمه می‌کرد + فیلم

صحبت‌های پدر شهید رضوان را در معراج شهدا و شب وداع با پیکر فرزندش ببینید.
کد خبر : 444761
photo_2019-11-13_10-05-41.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، دوران دفاع مقدس مقطعی از تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که رشادت و فداکاری جوانان ایران زمین را به تمام دنیا ثابت کرد. جوانانی که با ایمان به‌خدا و  ارادت قلبی به اهل‌بیت(ع) به‌ حضرت امام(ره) اقتدا کردند و برای دفاع از اسلام، قرآن  و وطن به استقبال شهادت رفتند.


همین جوانان رزمنده در سایه ولایت، فرماندهان بزرگی شدند که سکان جنگ را به دست گرفته و با تمام توان جنگیدند و به‌شهادت رسیدند و شهادتشان الگویی زنده برای دوران‌های بعد شد.


محمدمهدی رضوان یکی از همان جوانانی است که شهدای دوران دفاع مقدس را الگوی زندگی خود قرار داد  و گام در راه شهدا گذاشت و در سایه ولایت فقیه برای حفظ امنیت و اقتدار کشور و نظام لباس مقدس بسیج را برتن کرد. 


در نهم آبان 98 که چهره شهر را  خواب گرفته بود، محمدمهدی 19 ساله در یک ایست و بازرسی شبانه به دنبال تامین امنیت و آسایش جامعه بود که توسط اشرار و اوباش موتور‌سوار در منطقه شوش تهران به سختی  مجروح می‌شود. شدت ضربه وارده به سر محمدمهدی به حدی بوده که او به کما رفته و پس از چند روز در  ۱۹ آبان  در بیمارستان سینا به‌شهادت می‌رسد.


شهید رضوان از بسیجیان گردان ۱۲۱ امام علی (ع) بود و اولین شهید گشت رضویون است. شب گذشته خانواده و همرزمان محمد‌مهدی برای وداع با پیکر مطهر شهید در معراج شهدا حضور یافتند و پدر این شهید امر به معروف در کنار پیکر فرزندش برای حاضران سخنانی گفت که در این ویدئو می‌بینید.  پیکر مطهر محمد‌مهدی در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت‌زهرا(س) جاودانه خواهد شد. 


انتهای پیام/4100/


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

برچسب ها: معراج شهدا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته