دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1398 - 09:08

حمله گردان‌های مقاومت به تل‌آویو/ نفس‌ صهیونیست‌ها در سینه حبس شد +فیلم

تل‌آویو هدف موشک‌های مقاومت فلسطین قرار گرفت. در عین حال گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی اعلام کرد که خون شهید ابوالعطا پایمال نخواهد شد و صهیونیست‌ها باید نفس‌ خود را در سینه حبس کنند و منتظر واکنش مقاومت باشند.
کد خبر : 444574

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از الجزیره، گردان‌های «القدس» (سرایاالقدس)، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حمله موشکی به تل‌آویو خبر داد.


این حمله در واکنش به حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی و شهادت بهاء سليم ابو العطا، یکی از فرماندهان این جنبش انجام شد. 


اخبار لحظه به لحظه حمله مقاومت فلسطین به تل‌آویو را در زیر می‌خوانید:


23:39 گردان‌های قدس موج جدیدی از حملات موشکی را به شهرک‌های صهیونیست‌نشین غزه آغاز کرد.


22:19 ابوحمزه، سخنگوی نظامی گردان‌های القدس: قطعاً در ساعات آینده عنوان جدیدی به سوابق نخست‌وزیر اسرائیل افزوده خواهد شد. دشمن (صهیونیستی) شاید در آغاز این حمله علیه مردم فلسطین موفقیت‌هایی کسب کرد، ولی نمی‌تواند زمان پایان آن را تعیین کند. مسئولیت تبعات هدف قرار دادن رهبران مقاومت با اسرائیل است.


21:44 رژیم صهیونیستی با دو موشک شرق شهرک شیخ زاید در شمال نوار غزه را هدف قرار داد.


21:43 شنیده شدن صدای انفجار در شمال نوار غزه


21:42 مصعب البریم، سخنگوی جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت: در ساعات آینده کاری می‌کنیم که مرهمی بر درد و اندوه ملت فلسطین باشد. صهیونیست‌ها با شهادت رهبران و نمادهای مقاومت نمی‌توانند به چیزی دست یابند و اراده مردم را بشکنند.


21:01 وزارت بهداشت غزه از افزایش کشته شدگان حوادث امروز به هفت نفر خبر و داد و اعلام کرد که 45 نفر دیگر زخمی شدند.


20:40 حزب‌الله لبنان جنایت رژیم صهیونیستی را در غزه و المزه دمشق محکوم کرد.


20:19 شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین


13:45 پیکر شهید ابوالعطا در مرکز نوار غزه تشییع شد.





تشییع پیکر شهید ابوالعطا در مرکز نوار غزه


12:33 یک میلیون دانش‌آموز صهیونیست از منطقه غوش دان، «شفلا» و نواحی جنوب سرزمین‌های اشغالی از ترس حملات موشکی مقاومت در خانه‌های خود مانده‌اند.


12:20 ارتش رژیم صهیونیستی باتری‌های سامانه‌های گنبد آهنین را به موشک‌های بازدارنده تجهیز کرد.


12:05 منابع صهیونیست گزارش کردند که تصمیم به ترور ابوالعطا بعد از هدف قرار دادن اشدود در خلال سخنرانی نتانیاهو پیش از انتخابات کنسیت (مجلس رژیم صهیونیستی) اتخاذ شده بود.


11:54 ابومجاهد، سخنگوی کمیته‌های مقاومت مردمی: ما در یک تقابل باز با دشمن قرار داریم و هیچ صهیونیستی از آن راه گریز ندارد. رژیم اشغالگر باید مسئولیت جنایت خود را بپذیرد و پاسخ مقاومت تنها به اندازه بسته شدن فرودگاه بن‌گوریون نخواهد بود. اتاق عملیات مشترک تصمیم گرفت پاسخ شهادت فرمانده ابوالعطا را بدهد و این پاسخ با هدف قرار دادن مناطق مشخصی آغاز شده است.


11:48 منابع صهیونیست گزارش کردند نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی انتظار دارند در روزهای آینده جنگ شود، ولی جاه‌طلبی آنها در حد انجام یک عملیات نظامی نیست.


11:34 رژیم صهیونیستی یک ساختمان مسکونی را در غزه هدف قرار داد و به طور کامل تخریب کرد.





آژیر خطر حمله هوایی در تل‌آویو به صدا درآمد


11:27 در حمله موشکی مقاومت به منطقه «غان يفنيه» چهار صهیونیست و در حمله راکتی به شورای محلی «بارتوپیا» یک صهیونیست دیگر زخمی شدند.


11:06 جنبش الاحرار: نتانیاهو نمی‌تواند از زیر بار بحران‌های داخلی شانه خالی کند و آن را بر دوش جبهه‌های داخلی ما بگذارد.


11:04 مقاومت فلسطین دو راکت متوالی به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد. صدای آژیر خطر در سدیروت و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه شنیده شد.


11:00 صائب عریقات، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین ترور رهبر جهاد اسلامی را محکوم کرد و گفت: رژیم اشغالگر باید مسئولیت کامل تبعات ترور ابوالعطا را بپذیرد.


10:59 با وجود درگیری‌ها و بستن همه گذرگاه‌ها به سمت نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی، مراسم تشییع پیکر شهید ابوالعطا در مرکز نوار غزه آغاز شد.


10:56 تیپ ناصر صلاح‌الدين شهر تل‌آویو را با دو موشک از نوع «ابو عطایا» هدف قرار داد. مقاومت همچنین به هدف قرار دادن شهرک‌های صهیونیست‌نشین و نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهد.





لحظه شلیک یک موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی از غزه


10:53 رژیم صهیونیستی بخش غربی غزه را هدف قرار داد. همچنین بالگردهای ارتش این رژیم بر فراز آسمان این منطقه به پرواز درآمده‌اند.


10:47 ارتش رژیم صهیونیستی از لغو حالت فوق‌العاده در مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر داد. این در حالی است که مقاومت فلسطین همچنان در حال شلیک موشک و راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین است. این موضوع باعث شده است تا صدای آژیر خطر در جولان اشغالی به صدا درآید.


10:46 ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک 50 موشک از سوی نوار غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی خبر داد.


10:44 منابع صهیونیست از آغاز جلسه شورای وزیران رژیم صهیونیستی در امور امنیتی و سیاسی خبر دادند. همچنین قرار است جلسه کابینه این رژیم برای ارائه گزارش‌های اطلاعاتی در ساعات آینده برگزار شود.


10:42 فوزی برهوم، سخنگوی مقاومت اسلامی فلسطین (حماس): ترور فرمانده جهاد اسلامی اوضاع را خطرناک کرده است. هدف قرار دادن یکی از نمادهای مقاومت، بیانگر توطئه رژیم اشغالگر برای گشودن فاز جدیدی از درگیری و نبرد با مقاومت است. این جنایت‌ها از عظمت مقاومت نمی‌کاهد و باعث نمی‌شود ما از قیام دست برداریم و برعکس، با ثبات قدم در راه جهاد گام برخواهیم داشت.


10:34 تاکنون بیش از 50 موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است. شلیک موشک به سمت غوش دان همچنان ادامه دارد. مقاومت فلسطین موشک‌های جدید خود را به سمت سرزمین های اشغالی نشانه رفته است.


10:00 حملات پراکنده رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه


09:52 شلیک دو موشک مقاومت به اطراف ریشون لتسیون در جنوب تل‌آویو


09:50 رژیم صهیونیستی یک منطقه کشاورزی را در شمال نوار غزه هدف قرار داد.


09:42 شنیده‌ شدن صدای آژیر خطر در قلب تل‌آویو


09:40 جبهه دموکراتیک آزادی‌بخش فلسطین: رژیم اشغالگر به طور کامل مسئول ترور شهید ابوالعطاست و این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند.


09:37 گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی اعلام کرد که خون شهید ابوالعطا پایمال نخواهد شد و به‌زودی گلوله‌های سربی بر پیشانی صهیونیست‌ها خواهد نشست. صهیونیست‌ها باید نفس‌ خود را در سینه حبس کنند و منتظر واکنش مقاومت باشند.


09:13 منابع صهیونیست از دستور فرماندهی جبهه داخلی برای تعطیلی مراکز اداری و دولتی حساس خبر دادند. هم‌زمان صدای آژیر خطر در عسقلان و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه شنیده شد.


09:12 گردان‌های مجاهدین از شلیک 6 موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی خبر داد.


09:05 مدارس تل‌آویو تعطیل شد. رژیم صهیونیستی از ترس حملات مقاومت از مصر خواست تا برای پایان دادن به ناآرامی‌ها مداخله کند.


08:55 دور جدید حملات موشکی مقاومت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین آغاز شد. هم‌زمان صدای آژیر خطر در تل‌آویو، منطقه «غوش دان» یا منطقه کلان‌شهری تل‌آویو، «ریشون لتسیون»، «بالماحیم» و «غان سورک» شنیده شد.





به صدا درآمدن آژیر هشدار در شهر «ریشون لتسیون» در نزدیکی تل‌آویو


08:54 جبهه خلق برای آزادی فلسطین شهادت ابوالعطا را تسلیت گفت و خواهان انتفاضه مردم فلسطین در مقابل اشغالگری دشمن صهیونیستی شد.


07:40 مقاومت فلسطین در حال شلیک موشک و خمپاره‌های جدید به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین است.


07:39 حرکت قطارها میان عسقلان و بئرالسبع به دلیل ناآرامی اوضاع نزدیک به مرزهای نوار غزه متوقف شده است.


07:35 منابع صهیونیست گزارش کردند عملیات ترور رهبر جهاد اسلامی به توصیه رئیس ستاد مشترک و رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (شاباک) و با تأیید نخست‌وزیر و وزیر امنیت این رژیم انجام شد.


07:33 کمیته‌های مقاومت: دشمن با ترور ابوالعطا حماقت بزرگی مرتکب شد و بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد. جنایت آنها در حق ملت و مقاومت ما همچنان ادامه دارد و به ریخته شدن خون شهید قهرمان بهاء سليم ابو العطا منجر شد.


07:24 رئیس کمیته هماهنگی ورود کالا به غزه: اسرائیل گذرگاه تجاری کرم ابوسالم را تا اطلاع ثانوی بسته است.


07:09 منابع صهیونیستی از هشدار درباره پناه بردن صهیونیست‌ها به مکان‌های امن، تعطیلی مدارس و کشاورزی در مناطق نزدیک به نوار غزه خبر دادند.


06:55 مقاومت فلسطین حملات موشکی خود را به سرزمین‌های اشغالی آغاز کرد.


06:51 ارتش رژیم صهیونیستی: در عملیات مشترک ارتش و نیروهای امنیتی یک ساختمان که در داخل آن یکی از رهبران جهاد اسلامی حضور داشت، هدف قرار گرفت.


06:51 وزارت بهداشت غزه: تعداد کشته‌شدگان حمله ارتش اسرائیل به نوار غزه به دو زن و مرد افزایش یافت و دو نفر دیگر در شرق غزه زخمی شدند.


06:50 گردان‌های قدس: واکنش ما به اقدام ارتش اسرائیل در حمله به غزه حتمی است. ما رژیم صهیونیستی را به لرزه درمی‌آوریم و وعده می‌دهیم آن را تا آزادی کامل فلسطین ادامه دهیم.


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته