دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرامرزیان:

مذاکره با صداوسیما در مورد حق پخش نتیجه‌بخش نبود

معاون منابع انسانی و مالی وزارت ورزش گفت: مذاکرات ما با صداوسیما در حد به رسمیت شناختن حق پخش ورزش نتیجه نداشته است و در آن سازمان اراده و تمایلی برای حل این مشکل وجود ندارد و زیر بار آن نمی‌روند.
کد خبر : 444448

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مثمرثمر بودن جلسه‌های متعدد با مدیران صداوسیما در دو سال گذشته برای تعیین و تکلیف حق پخش ورزش کشور گفت: مذاکرات ما با صداوسیما در حد به رسمیت شناختن حق پخش ورزش هم نتیجه نداشته است و در آن سازمان اراده و تمایلی برای حل این مشکل وجود ندارد و زیر بار آن نمی‌روند.


معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: احیای حق پخش تلویزیونی و ورزش جزو تکالیف قانونی وزارتخانه است، برای همین با تدبیری که صورت گرفته است با درخواست ما از سازمان برنامه و بودجه به میزان کارشناسی شده حق پخش ورزش کشور از سرفصل اعتبارات سازمان صداوسیما کاسته و به سرفصل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان اضافه خواهد شد.


فرامرزیان افزود: در واقع تهاتر اعتبارات با کمک دولت و سازمان برنامه و بودجه بهترین و قانونی‌ترین راه‌حل برای احیای حق پخش تلویزیونی و ورزش است. امیدوارم صداوسیما تمکین کند و قطعاً با این حرکت به‌زودی بخش مهمی از نیازهای ورزش کشور بخصوص در بخش فوتبال ملی و باشگاه‌های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس در آستانه ورود به فرابورس حل می‌شود.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته