دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1398 - 11:09
عضو شورای شهر تهران:

گزارش کمیته حقیقت‌یاب حذف کلمه شهید از تابلوهای شهری ارائه شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: فرصت یک‌ماهه کمیته حقیقت‌یاب حذف کلمه شهید از تابلوهای شهری به پایان رسیده و لازم است گزارش این کمیته به‌منظور روشنگری جامعه ارائه شود.
کد خبر : 444224
139806301200323918441774.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سید حسن رسولی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از سوی رسانه‌ها به‌منظور اتهام‌زنی به مدیریت شهری در راستای شهیدزادایی از نام اماکن، معابر و شریان های اصلی و فرعی شهر اظهار کرد: این اطلاعات ناصحیح بدون داشتن اطلاعات کافی از تریبون‌های رسمی منتشر شده و لازم است کمیته حقیقت‌یاب گزارش خود را در این خصوص ارائه کند.


این عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به انتصاب اعطا به‌عنوان رئیس کمیته حقیقت‌یاب حذف کلمه شهید از تابلوهای شهری افزود: فرصت یک‌ماهه برای ارائه گزارش به پایان رسیده و لازم است این کمیته گزارش خود را به‌منظور دفاع از حیثیت مجموعه‌ شورا و شهرداری تهران در راستای ایجاد روشنگری برای جامعه مطرح کند.


محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به تذکر رسولی عنوان کرد: این گزارش به هیئت رئیسه ارائه شده و به‌زودی متن آن تنظیم و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/4105/ 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته