دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1398 - 12:18
در جلسه امروز شورای شهر صورت گرفت؛

تذکر شورای شهر تهران به شهرداری در خصوص عدم ارسال لایحه ساماندهی مراکز آموزشی

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: شهرداری باید لایحه ساماندهی مراکز آموزش علمی کاربردی خودش را هرچه سریعتر به شورای شهر تهران ارسال کند.
کد خبر : 408672
social-10685111-0.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سید حسن رسولی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به موضوع عدم ارسال لایحه ساماندهی مراکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تهران به شورای اسلامی شهر تهران پرداخت.


وی با بیان این‌که طرح ساماندهی مراکز علمی کاربردی شهرداری تهران از جمله سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات وابسته در ۱۵ اردیبهشت ماه امسال در صحن شورا به تصویب رسید، گفت: بر اساس این طرح شهرداری تهران موظف است در راستای ساماندهی موسسات و مراکز آموزش کاربردی خود از ۹ مرکز به چهار مرکز اقدام کند.


نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان این‌که مطابق بند الف ماده واحده این طرح در راستای کمک به اجرای بهتر ماموریت‌های ذاتی شهرداری تهران می‌بایست سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و مراکز آموزش علمی کاربردی در چارچوب چند رشته به فعالیت خود ادامه دهد، گفت: این رشته‌ها در حوزه‌های ایمنی و آتش‌نشانی، حمل و نقل و ترافیک، فناوری و نوسازی، هوشمندسازی، امور فرهنگی و اجتماعی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و بر این اساس فهرست رشته‌های هر یک از این مراکز چهارگانه جهت تصویب به شورای اسلامی شهر تهران ارائه شود.


این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: در جلسه کمیته منابع انسانی و تشکیلات اول تیرماه امسال برگزار شد کد رشته های تحصیلی موسسات علمی کاربردی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد تا سرپرست موسسه آموزش علمی کاربردی شهرداری تهران رشته‌های تحصیلی را تعیین و تکلیف کند.


وی اظهار کرد: با توجه به این‌که تا آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۹ مدت زمانی باقی نمانده است می‌بایست در اسرع وقت لایحه مربوط به تعیین فهرست رشته‌های هر یک از مراکز آموزشی چهارگانه سریعتر به شورای اسلامی شهر تهران ارسال و به تصویب برسد.


انتهای پیام/۴۱۰۵


انتهای پیام/

برچسب ها: سید حسن رسولی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته