دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درخشان در گفتگو با آنا:

ضعف اصلی کالدرون استفاده بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی است

پیشکسوت پرسپولیس با بیان این‌که اصلی‌ترین ضعف کالدرون استفاده بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی است، گفت: به نظرم این تصمیمات شخصی سرمربی است و او به مشاوره مربیان توجه نمی‌کند.
کد خبر : 444139
گابریل-کالدرون-1.jpg

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره وضعیت پرسپولیس گفت: وضعیت این تیم خیلی در جدول بد نیست اما امیدوارکننده هم نیست. پرسپولیس در این مدت نتوانسته نمایش قابل قبولی در زمین اجرا کند و با تیمی که همه از آن انتظار داریم، تفاوت دارد. اگرچه تیم گاهی اوقات پیروز میدان می‌شود اما به نظرم هیچ‌کدام از این بردها، زمانی که نمایشی قابل قبول ارائه نشود، دلچسب نخواهد بود.


وی ادامه داد: متأسفانه یکی از ضعف‌های اصلی پرسپولیس در این فصل حضور بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی است. به این صورت که کالدرون بازیکنانی را در زمین می‌چیند که هیچ‌کدام از آن‌ها در این پست‌ها سابقه بازی نداشته‌اند و نمی‌توانند نمایش قابل قبولی داشته باشند. البته گفته می‌شود شاید کریم باقری به این سرمربی مشاوره نمی‌دهد اما من چنین چیزی را نمی‌پذیرم. به نظرم کادر فنی تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا تمام جزئیات را به سرمربی ارائه دهد و بر اساس آن تصمیم بگیرد. حضور بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی، تصمیم شخصی سرمربی است و ربطی به کسی ندارد.


درخشان تأکید کرد: شرایط پرسپولیس در این فصل با فصل‌های گذشته کاملاً متفاوت است به این خاطر که ما امسال بازیکنان خوبی در ترکیب تیم داریم. سال گذشته با توجه به محرومیت پرسپولیس، دست برانکو در چیدمان بازیکن خالی بود اما امسال شرایط فرق می‌کند و بازیکنان خیلی خوبی در این تیم حضور دارند. با این‌حال بازی‌های پرسپولیسی‌ها روان نیست و بازیکنان تمام توانایی‌های خود را ارائه نمی‌دهند.


پیشکسوت پرسپولیس دلیل اصلی افت این تیم را مشکلات تاکتیکی می‌داند و در این‌ مورد عنوان کرد: به نظرم داشته‌های پرسپولیس امسال خیلی زیاد است و آن‌ها می‌توانند راحت نتیجه بگیرند اما متأسفانه مشکلات تاکتیکی راه را برای آن‌ها سخت کرده است. این توانایی یک مربی است که در چنین شرایطی مشکلات و ضعف‌های تیمش را با وجود بازیکنان زیادی که دارد برطرف کند و تیم را توسعه دهد. من فکر می‌کنم کالدرون هنوز نتوانسته چنین شیوه‌ای را در پرسپولیس پیاده کند و همین موضوع باعث ضعف او و تیمش شده است.


درخشان گفت: با این‌حال من امیدوارم پرسپولیس بهتر از گذشته نتیجه بگیرد و بتواند نتایج خوبی به دست بیاورد. من این تیم را یکی از مدعیان قهرمانی می‌دانم و قطعاً در ادامه شرایط پرسپولیس تغییر خواهد کرد.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته