دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1398 - 10:50

وحدت ایران و عراق در شبکه‌های اجتماعی تِرِند شد

اعتراضات عراق گرچه موجب سوء استفاده جریان‌های معاند و اختلاف‌افکنی میان مردم این کشور با ایران شد، اما در 24 ساعت گذشته، موج شعارهای وحدت‌بخش میان دو کشور افزایش چشمگیری در شبکه‌های اجتماعی داشته است.
کد خبر : 444059
iraniraq.jpg

گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا: پس از اتفاقات اخیر و اعتراضات مردم به وضعیت نابسامان اقتصادی عراق، زمینه‌های سوءاستفاده برخی از هم‌پیمانان غربی در منطقه و عوامل میدانی آنان فراهم شد تا شکست‌های خود در منطقه و عراق را که حاصل وحدت میان ملت ایران و عراق است، جبران و تلاش کنند از ملت مظلوم عراق انتقام بگیرند؛ وحدت و پیروزی‌هایی که به ویژه پس از اجتماع عظیم اربعین سیدالشهدا(ع) راه را بر دشمنان ملت‌های منطقه بست.


تحولات اخیر عراق جدای از مطالبات به حقی که مردم عراق باید به آن دست یابند، باعث شد وحدت میان ملت ایران و عراق بیش از پیش مشخص شود و این دو ملت که پیوندی ناگسستنی دارند، با هوشیاری نقشه‌های دشمنانشان را نقش بر آب کردند.


ترند ایران و عراق


ترند شدن هشتگ‌های وحدت‌آفرین ایران و عراق در 24 ساعت گذشته


در همین راستا در ۲۴ ساعت گذشته رصد شبکه‌های اجتماعی ایران و عراق نشان داد که کاربران توئیتر با خطاب قرار دادن دشمنان و عاملان برهم زدن وحدت، به انتشار محتوا اقدام کردند و با استفاده از هشتگ‌های «#العراق_لن_یحترق» (عراق نمی‌سوزد) و «#ایران_والعراق_لایمکن_الفراق» (جدایی میان ایران و عراق ممکن نیست) نشان دادند که هیچ‌گاه نمی‌توانند به این وحدت آسیب بزنند. کاربران عراقی با راه انداختن هشتگ #العراق_لن_یحترق دنبال این هستند که نشان دهند این کشور در آتش فتنه‌های بیگانگان نخواهد سوخت.


این دو هشتگ در ساعات گذشته در ایران و عراق تِرند شده است.


ترند ایران و عراق


ترند شدن هشتگ‌های #العراق_لن_یحترق و #ایران_والعراق_لایمکن_الفراق


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته