دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1398 - 22:16

اعلام وضعیت «اضطراری نازی» در آلمان

با اعلام وضعیت «اضطراری نازی» نسبت به رشد گرایش‌های افراطی و اوج‌گیری تحرکات جریان‌های راست افراطی در این منطقه به ساکنان هشدار داده شد.
کد خبر : 443321
3.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از رویترز، شهری در شرق آلمان با اعلام آنچه وضعیت «اضطراری نازی» عنوان شده نسبت به رشد گرایش‌های افراطی و اوج‌گیری تحرکات جریان‌های راست افراطی در این منطقه به ساکنان هشدار داده است.


درسدن، مرکز ایالت زاکسن که از پایان جنگ دوم جهانی تا زمان اتحاد آلمان جزو خاک آلمان شرقی محسوب می‌شد مدت‌هاست که به عنوان پایگاه جریان‌های راست افراطی و مهد جنبش پگیدا شناخته می‌شود که رویکردی ضد اسلام دارد.


اعضای شورای شهر درسدن با تصویب قطعنامه‌ای اعلام کرده‌اند که برای مقابله با این جریان‌ها و حل مشکلات ناشی از تحرکات گروه‌های افراطی هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی است.


در این قطعنامه ضمن فراخوان برای کمک به قربانیان خشونت‌های گروه‌های افراطی، حمایت از اقلیت‌ها و تقویت دمکراسی تأکید شده است که «تحرکات و اقدامات جریان‌های راست افراطی هرروز بیشتر و بیشتر می‌شود.»


از جمله اتهامات مطرح بر ضد این افراد برنامه‌ریزی برای انجام حملات مسلحانه و مرگبار علیه اتباع خارجی و افراد دارای گرایش‌های متفاوت سیاسی عنوان شده بود.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

برچسب ها: آلمان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته