دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1398 - 18:46
با حضور دانشگاهیان صورت گرفت؛

استقبال از شهید مدافع وطن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند امروز میزبان شهید مدافع وطن در این دانشگاه بودند.
کد خبر : 443303
IMG_20191103_181830_457.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زرند، صبح امروز دوازدهم آبان، دانشگاه آزاد اسلامی زرند میزبان پیکر مطهر کبوتر خونین‌بال مدافع وطن سرباز وظیفه سید حمیدرضا مختاری بود. 


کارکنان این دانشگاه اعم رئیس، معاونان، مدیران و تعدادی از دانشجویان و استادان برای احترام به مقام شامخ شهیدان و تجدید عهد با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و تجلیل از فداکاری‌های جوانان جان‌برکف مدافع مرز و بوم میهن‌مان با حزن و اندوه و احساس غرور و عزت و افتخار به داشتن چنین سربازان خدوم و لایقی در این مراسم حضور یافتند.


سمنبر میرزایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با تسلیت شهادت مختاری به‌عنوان شهید مدافع وطن به عموم مردم و خانواده وی از حضور دانشگاهیان، مسئولان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند و فرماندهی انتظامی این شهرستان در این مراسم قدردانی کرد.


به گزارش آنا، پیکر پاک شهید سرباز سید حمیدرضا مختاری صبح امروز با حضور اقشار مردم از منطقه انتظامی تا چهار راه برق زرند تشییع و در زادگاهش در روستای ابپنگوئیه به خاک سپرده شد.



 این شهید نیروی انتظامی در یگان تکاوری مرزبانی خاش برای تامین امنیت کشور مستقر بود که در بازگشت از ماموریت در سانحه رانندگی جان به  جان‌آفرین تسلیم کرد. 


شهید مختاری تنها فرزند پسر خانواده و خدمت مقدس سربازی‌اش در منطقه خاش بود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: زرند واحد زرند
ارسال نظر
قالیشویی ادیب