دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نگاهی به مهم‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتبال

مهم‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتبال را تیم‌های سپاهان و تراکتور برگزار می‌کنند.
کد خبر : 443272
SEPTRAC (12).jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بدون تردید مهم‌ترین دیدار هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال را تیم‌های سپاهان و تراکتور ساعت 15:30 روز سه‌شنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهند کرد.


تقابل زردهای اصفهان و سرخ‌های تبریز از جهات مختلفی دارای اهمیت است. سپاهان با 19 امتیاز در صدر جدول جا خوش کرده و تراکتور 17 امتیازی در رتبه دوم قرار دارد. هر دو تیم مدعی قهرمانی هستند و می‌دانند که شکست در این بازی 6 امتیازی تأثیر زیادی در جایگاه آن‌ها برای ادامه فصل است.


برتری سپاهان این تیم را در صدر جدول دست نیافتنی‌تر از قبل می‌کند اما شکست برای این تیم باعث خواهد شد تا رده نخست از دست برود. به خصوص این‌که شهر خودرو نیز 17 امتیاز دارد و با برتری مقابل پارس جنوبی جم می‌تواند سپاهان را به رتبه سوم سوق دهد. تساوی در این مسابقه هم به سود هیچ‌کدام از دو تیم نخواهد بود چون تراکتور را چند رده به پایین می‌فرستد و سپاهان را به دردسر می‌اندازد.


در دو هفته گذشته سپاهان 4 امتیاز به خاطر قبول دو تساوی هدر داده و تراکتور با پذیرش دو شکست، 6 امتیاز به رقبا داده است. هر دو تیم با پیروزی از ناکامی فاصله می‌گیرند و با انگیزه مضاعفی به سمت قهرمانی که هدف اول سرمربیان دو تیم است گام بر می‌دارند.


آمار امیر قلعه‌نویی در مصاف با مربیان خارجی جالب نیست و بیشتر امتیاز از دست داده اما روند حرکتی مصطفی دنیزلی با تراکتور گویای آن است که شانس پیروزی تیم قلعه‌نویی بیشتر از سرمربی ترکیه‌ای حریف تبریزی است. سپاهان در 9 بازی این فصل فقط یک گل خورده اما تراکتور در دو بازی اخیر 6 گل وارد دروازه‌اش شده است تا روی کاغذ همه چیز به سود نماینده اصفهان باشد.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته