دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خبر داد؛

تخصیص اعتبار 12500 میلیارد ریالی برای ارتقاء ناوگان حمل ونقل عمومی تهران

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به تسهیل فرآیند پرداخت تسهیلات ساده و ساده‌سازی ضمانت‌ها برای رانندگان تاکسی از تخصیص اعتبار 12500 میلیارد ریالی برای ارتقاء ناوگان حمل ونقل عمومی تهران خبر داد.
کد خبر : 441840
3.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از صندوق کارآفرین امید،  اصغر نوراله زاده در مراسم نمادین تحویل تاکسی‌های تفاهم‌نامه نوسازی و بهسازی ناوگان عمومی شهر تهران که با حضور مدیرعامل ایران‌خودرو، رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و رئیس اتحادیه تاکسی‌رانی کشور برگزار شد، از تخصیص 12500 میلیارد ریال اعتبار در این بخش خبر داد.


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در این مراسم با اشاره به تسهیل فرآیند پرداخت تسهیلات ساده و ساده‌سازی ضمانت‌ها برای رانندگان تاکسی گفت: در فرآیند پرداخت این تسهیلات قرار دادن سند خودرو در رهن صندوق کارآفرینی امید هیچ تضمینی دریافت نمی‌شود.


نوراله زاده در ادامه گفت: از خودروسازان بالأخص ایران‌خودرو می‌خواهیم با توجه به اینکه فعالیت صندوق در حوزه کسب‌وکار است و حمل نقل عمومی علاوه بر کسب‌وکار فرآیند حمل‌ونقل را در شهر تسهیل می‌نماید تحویل خودروهای تاکسی را تسریع نماید.


نوراله زاده اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید این آمادگی را دارد در حوزه خودروهای جدید ون، مینی‌بوس و اتوبوس همکاری لازم را با سازمان حمل‌ونقل شهرداری تهران و سازمان تاکسیرانی داشته باشد.


قنادان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از همکاری صندوق کارآفرینی امید گفت: طبق قانون هوای پاک دولت موظف به تأمین تسهیلات کم‌بهره است و انشاالله طبق قرارداد بسته شده با صندوق، ۴۰ میلیون تومان تسهیلات به هر یک از خریداران تاکسی پرداخت خواهد شد.


همچنین در ادامه این مراسم دکتر مقیمی؛ مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: همه ارکان تصمیم گیر و تصمیم‌ساز در خصوص این مراسم یکپارچه خواستار به سرانجام رساندن این مهم بودند و این اتفاق بسیار ارزشمند است.


در این مراسم ایران‌خودرو متعهد شده که ۵۰۰ دستگاه تاکسی را در قالب این طرح تحویل دهد که امروز طی مراسمی تعدادی از این تاکسی‌ها به‌صورت نمادین تحویل مشتریان خواهد شد. همچنین بر اساس فراهم بودن بستر این میزان به ۱۰ هزار دستگاه خواهد رسید.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته